de zoveelste rage is weer begonnen… de waveboard
en er zijn al zoveel rages geweest de laatste tijd zoals voetbalkaartjes weelies suske en wiske stickers pokemonkaartjes etc etc de meeste rages krijg je gratis bij de supermarkten dus die zijn wel leuk voor de kinderen kunnen ze gaan ruilen op school.
de laatste rages kosten een hoop geld voornamelijk voor de papa´s en mama´s zoals de wii (waar ik dan ook weer aan toegegeven heb kosste 300 euro en dan heb je nog geen spellen die ook ruin45 euro pst kosten)
en dan nu is het de waveboard de orginele kost rond de 130 de zogenaamde neppe 45. maar nee mijn kids moeten de echte hebben.
wel het spijt me maar ik vind het te duur en over een maand of twee kun je ze hoogst waarschijnlijk voor de helft krijgen.
maar ja moedergevoelens werken zich omhoog en voel me schuldig dat mijn kids met deze rage niet meedoen.
ik heb er over gedacht aangezien mijn middelste zoon bijna jarig is om het dan toch te geven maar bij nader inzien ga ik dan ruim over het budget wat ik normaal uitgeef voor zijn verjaardag en daarbij heeft hij vorig jaar ook al een trampoline gekregen die ook al een euro of 200 kostte.
dus mijn vraag is zouden jullie meedoen met alle rages ook al kost het en hoop geld en is er volgende maand weer een nieuwe rage
groetjes
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag