Medium bezoek gehad vandaag

Marijn heeft al een tijdje problemen met het slapen. Hij durft niet te slapen en hij is bang dat we weggaan. Beneden begint het al mama de deur blijft toch wel open he ja de deur blijft open en we laten het licht op de overloop aan. Papa en mama zijn beneden en blijven thuis. Als een van ons nog weggaat vertellen we het wel je moet het vertrouwen niet gaan schaden. Als ik zijn hand vasthoudt slaap hij binnen 2 minuten.
Zijn gedrag laat soms ook te wensen over. Ik had al een tijdje het idee dat hij niet lekker in zijn vel zat. En ik wilde meer over Marijn weten wat gaat er in dat koppie om.
Elke donderdag kijken wij naar Derk Ogilvie en daar zie je hoe dat hij praat met kinderen en dan zo achter veel informatie komt wat je normaal niet van het kind zelf krijgt te horen. Ik ben gaan googlen omdat er meer mensen zijn die deze gave hebben. En ik heb iemand dicht in de buurt gevonden. Vandaag is hij hier geweest.
Hij zei gelijk wat een woede heeft hij in zich. Het schijnt dat Marijn zich niet begrepen voelt en zijn gevoelens niet duidelijk kan maken. Hij zij dat Marijn niet denkt als een kind maar we moeten met hem praten als een volwassenen. Vaak een gesprek met hem aangaan en hopen dat hij zo zich begrepen voelt. Het is trouwens niet zo dat Marijn zich geen kind voelt omdat hij anders denkt. Hij denkt volwassen maar kan zich nog niet met die woorden duidelijk maken.
Deze man deed ook aan Reikie en hij zei dat Marijn helemaal vast in zijn lichaam zat omdat hij zich niet begrepen voelt. Hij heeft dit weer in gang gezet zodat het kan afvloeien. De man zelf kreeg gigantisch pijn in zijn tenen zei hij.
Hij kreeg ook door dat op Marijn zijn kamer een man was met zwarte kleren en een hoed op. Hij had een ouderwets landbouwwerktuig in zijn hand. Hij heeft deze geest weggestuurd. Het was geen goed geest.

Ik ben heel benieuwd hoe zich dit deze dagen ontwikkeld we kunnen niet verwachten dat alles nu al is opgelost.
Mijn hoop is dat hij zijn rust in zijn lichaam terug krijgt en dat hij zich begrepen gaat voelen en dat hij zich veilig gaat voelen op zijn slaapkamer.
En natuurlijk mijn grootste hoop heeft deze man gelijk. Ik geloof er wel in maar toch denk ik moet het eerst nog maar zien…

Gewijzigd door - pranger7 op 31 Aug 2011 22:42:23

Gewijzigd door - pranger7 op 25 Aug 2012 20:26:17

Ik hoop ook voor hem en jullie dat het beter wordt hierdoor. Tja, wat moet je geloven? Ik ben absoluut niet per se een scepticus, maar of ik er 100% in geloof weet ik ook niet. Voordat ik Erik kreeg, zat ik echt met ontzag naar Derek Ogilvie te kijken. Maar nu ik een kind heb zie ik wat hij zegt wel in een ander daglicht. Hij komt dan bv. bij mensen wiens kind slaapproblemen heeft en geeft dan advies: allemaal open deuren en kennis over waar kinderen behoefte aan hebben > structuur, duidelijkheid, veiligheid, etc… Niks bijzonders, eigenlijk. Dus ik ben ietwat gaan twijfelen, maar zeker niet helemaal ongelovig geworden hoor.

Hou je ons op de hoogte, ben nieuwsgierig hoe het met Marijn gaat hierna!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wow!

Ik geloof er ook wel in, maar heb vaak ook indd eerst zien dan geloven.
Ik hoop dat het werkt

Hou je ons op de hoogte?

Liefs Michelle

Ben benieuwd of je veranderingen gaat zien bij Marijn. Hoop het voor jullie! Rust in huis en vooral geen “bezoekers” …

Wat Mriek zegt ben ik wel mee eens … veel van wat Derek zegt zijn open deuren maar de vraag is ook of hij idd telepatisch contact kan leggen met kinderen, net als dit medium, je kunt iemand van alles voor schotelen dus ja, enige scepsis heb ik ook wel maar dat is misschien gewoon ons nuchtere verstand .

Ik denk ook dat je eerst zelf “resultaat” moet zien, maar een vriendin van mij is met haar dochter bij een medium geweest (of het medium bij hun thuis, dat weet ik niet zeker). Haar dochter had al maanden sondevoeding, omdat ze niet meer wilde/kon drinken. Ze zijn op vrijdag door het medium ontvangen en maandags erna dronk ze al haar flessen weer leeg. Daarvoor dronk ze úberhaupt geen druppel uit de fles. Het kan allemaal toeval zijn natuurlijk, maar ik geloof wel dat er iets van waar is en dat het helpt.
Net wat je zegt: je kunt niet verwachten dat je nu “ineens” een voorbeeldig kind hebt en dat alle problemen zijn opgelost, maar misschien dat dingen in de loop van de tijd meer op zijn plaats gaan vallen en dat Marijn (en dus jullie) zich lekkerder gaat voelen. Heel veel succes in ieder geval!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Bedankt voor jullie reacties. Gisteravond ging het naar bed brengen hetzelfde als de avonden ervoor maar dit hadden we ook verwacht. Vanmorgen werd Marijn om half 7 wakker en dan sturen we hem altijd weer naar zijn kamer omdat ik dat te vroeg vind en meneer ook nog moe is. Hij wil dan altijd dat we met hem mee gaan om het in bed te stoppen maar vanmorgen ging hij alleen weer naar zijn kamer zonder protest. Vanavond ging hij ook zonder problemen slapen. Nog wel de deur open en ligt aan en hij vroeg maar 2 keer ipv 20 of we thuis bleven. Ik moest nog even naar de winkel en heb dat ook verteld en zelfs dat was geen probleem. Het lijkt de goede kant op te gaan maar we willen nog niet te hard juichen. Qua gedrag weet ik nog niet echt of er verandering is maar dit kun je ook nog niet gelijk verwachten.

@Mriek
Er zijn genoeg voorbeelden waar het niet met structuur, duidelijkheid, veiligheid heeft te maken.
Er was een keer een kindje voor die panisch van knopen en de kleur rood werd. Het bleek dus dat deze mensen een paar jaar daarvoor bij het circus waren geweest en daar was een clown met grote rode knopen en daar is het kind zo van geschroken.
Kinderen vertellen via Derek dingen die hij niet kan weten en het kind in principe ook niet.
Marijn zijn slaapprobleem ligt/lag ook niet aan structuur, duidelijkheid, veiligheid.
Ik bedoel dit niet als aanval naar jou hoor. Dit zijn onderwerpen waar heel veel mensen een ander beeld over hebben en dat mag gezegd worden.

Ik voel het ook niet als aanval hoor! En ik zeg ook niet dat ik het niet geloof, maar heb soms twijfels. Zeker, hij vertelt af en toe dingen waarvan de ouders zeggen dat hij het niet kan weten. Als dat inderdaad zo is, dan is dat heel knap en zou je dus denken dat hij met die kinderen communiceert.

Wat ik bedoelde was dat het wel vaak ook duidelijk invloed van ouders is die maakt dat kinderen gedragsproblemen hebben. En daarmee heb ik nooit bedoeld om iets over jullie te zeggen hoor!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek
Ik heb het ook niet opvat als een aanval naar ons toe.
Dit zijn altijd leuke onderwerpen om met mensen te bespreken, discusseren en ervaringen uitwisselen. Persoonlijk vind ik dit altijd leuke gesprekken en dan heb je soms dat je denkt goh denk jij er zo over dat had ik niet verwacht.

Sorry maar hier krijg al heul erg de kriebels van.
Ik sta zelf niet achter dit soort dingen maar dat is ieder voor zich.
Hoop voor jullie dat het wat uitmaakt en dat het weer beter zal gaan met Marijn, want een kind dat niet lekker in zn vel gaat je aan het hart.

Oké, gelukkig maar. Het zijn zeker interessante onderwerpen!

Groetjes,
M

@Mamajob
Stel voor je kind heeft een probleem en iemand kan het op deze manier oplossen zou je dat dan uit de weg gaan.
Marijn zou een geest op zijn kamer hebben die geen goede bedoelingen had. Hij stond in een hoekje om zijn kans af te wachten.
Ik geloof er wel in en ook een klein stukje in mij is nog steeds sceptisch maar hij slaapt nu wel zonder problemen. En zoals je al schrijft want een kind dat niet lekker in zn vel gaat je aan het hart.

Ik kan me nog uitzendingen herinneren waarbij de kamers van de kinderen werden gereinigd met salie en de kinderen daardoor rust kregen. Kinderen die heel erg open staan zien meer als wij. Zij kunnen er ook geen etiketje op plakken zoals wij dit doen. Als het werkt dan is het super! En ja, er schijnen toch geesten te zijn die niet over kunnen/willen naar gene zijde en dmv een medium kunnen ze dan vaak wel over. Ik vind er zelf niets engs aan … behalve als kinderen problemen gaan krijgen e.d.

Hoop dat het de goede kant op blijft gaan …

Vannacht de hele nacht doorgeslapen. Het lijkt echt de goede kant op te gaan.

Dit was ik nog vergeten te vertellen. Toen deze meneer weer wegging zei ik tegen Marijn geeft maar een hand, hij wilde dat niet. Toen zei hij je moet nooit aandringen. Het schijnt als iemand een drukke dag, niet lekker in zijn vel zit deze energie over kan geven via aanraking met hand geven. Als een kind daar gevoelig voor is kan het druk worden of andere dingen uiten.
Kijk als een kind uit nukkigheid geen hand wil geven kan het een ander verhaal zijn natuurlijk.

Heel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Ook al ben je nog een beetje sceptisch of geloven anderen er niet helemaal in, als het helpt…dat is toch het belangrijkste!!! Super hoor en zeker dat je deze stap hebt genomen, ondanks dat je zelf ook een beetje sceptisch was!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@Mooie_zoon2010
Lieve reactie van je.
Vanavond ging Marijn weer zonder problemen slapen dus ik ben volledig overtuigd dit kan geen toeval meer zijn.
Ik vind zelfs dat hij ook ietsjes rustiger wordt en anders reageert.
Vanavond was een vriend bij ons en ik vertelde over woensdag en Marijn schaamde zich gewoon een beetje had ik het gevoel dus ik wil dit gesprek niet meer voeren waar hij bij is want hij pikt alles op en weet donders goed waar het overgaat. De mensen die ik tot nu toe heb gesproken waren heel enthousiast en belangstellend.
Mensen hebben snel een oordeel klaar en ik weet dat er mensen zijn die Marijn vervelend, druk kind vinden alleen zeggen ze het niet tegen ons. Hij is ook niet de makkelijkste maar ze zien niet dat hij heel zorgzaam en lief is. Dit doet me soms heel zeer. Stiekem hoop ik dan weleens dat deze mensen zelf een vervelend kind krijgen en dan wil ik ze wel eens weer horen.
Maar er zijn ook heel veel mensen die wel de andere kant van hem zien en hebben er ook alle begrip voor.

Wat fijn dat het zo goed gaat

Liefs Michelle

Top dat het zoveel beter gaat!

Groetjes,
M

Heb je Marijn ook gevraagt of hij een man in zijn kamer heeft gezien en hoe die er uit ziet als hij hem sávonds wel een zag? en heb je dan verteld dat die meneer hem heeft weggestuurd?
Enne dat van zijn tenen, zouden z’n schoenen misschien te klein zijn hihihihhi

Ik ben eens bij een medium geweest en ze wist zo ontzettend veel te vertellen echt heel bijzonder.

Ik let er ook wel op hoor dat ik “normaal” praat tegen Dion want hij is ook een slim mannetje en heeft alles door.
Met hem gaat het nu heel goed en ik doe ook mijn best om hem te begrijpen en als hij iets niet duidelijk kan maken probeert hij het op een nadere manier en als ik hem dan snap is hij helemaal happy en trots … zo geweldig vind ik dat.
Ik zit met Dion nu wel op één lijntje, ik snap zijn wereldje geloof ik nu wel en ik zal er altijd alles aan doen om dat zo te houden.

Heel fijn dat Marijn zich beter begint te voelen wat het slapen betreft.

@vlokje03
Nee ik heb bewust niet gevraagd of Marijn iemand op zijn kamer heeft gezien of id. Ik dacht van ja wat voor uitwerking kan het op hem hebben en ik hem er ook nooit over gehoord voor zover ze dat kunnen doen.
Ik let er nu heel bewust op hoe ik met Marijn praat en probeer zoveel mogelijk uit te leggen, hij vraagt er ook bewust om. Eerst had ik zoiets van ik vertel de basis dingen maar ik ga het nu verdiepen voor hem omdat hij echt die behoefte heeft.
Wat me ook opvalt (toevallig hadden mijn man en ik het er net over) dat hij soms uitspraken heeft wat niet bij een kind past maar is dan echt een wijs mannetje.

Super dat je nu met Dion ook op 1 lijn ligt. Het belangrijkste is toch dat je kind zich gelukkig en begrepen voelt.
Onze Dion is heel anders het tegenover gestelde van Marijn. Ik zeg ook altijd Dion kun je bv een keer achterstellen bij Marijn kun je dit niet doen die is hier veel gevoeliger voor, Dion redt zich wel pff ook vermoeiend haha. Het is ook nooit goed.

hoi pranger7
goed dat je het gedaan hebt (mijn mening) vroeger toen ik een jaar of 13 was heb ik tot mijn 16e ook een “geest” op mijn kamer gehad… ik voelde het als ik in bed lag, enge “stroom” stootjes door mijn lichaam, enge dromen, bekeken worden… foto lijstje een keer van de muur gevallen (oke, kan altijd) licht ging uit, en ik moest de lichtknop weer aanzetten… dat heeft een paar jaar geduurd, durfde het aan niemand te zeggen omdat ik het zelf ook geen plek kon geven. vaak bij mijn moeder geslapen (maar om een heeel lang verhaal korter te maken) uiteindelijk is het weggegaan (wel door hulp)…
heel veel mensen vinden het nog steeds een spook verhaal maar het is echt gebeurd. vandaar dat ik met veel aandacht je verhaal hebt gelezen… zelf denk ik en hoop ik dat het veel beter gaat nu allemaal met marijn,
groetjes angelique