Medisch vraagje toch opereren

hoi meiden

ik heb even een medisch vraagje een jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn pols
er zat een zellig die toen is verwijderd (was gelukkig goedaardig)
sindsdien kneus ik mijn pols erg vaak en bij de kleinste bewegingen.
uiteraard ben ik meerderemalen bij de ha geweest maar die houd het op rust(jaja heb 3 kids hoor wat is rust hahaha)
iig normaal stopt de pijn na een week of wat om vervolgens na een aantal dagen weer te kneuzen maar de laatste 2 maanden gaat de pijn helemaal niet meer weg
heb dinsdag wel weer een afspraak bij de ha maar ben bang dat ze het weer op rust gaat houden.

heeft iemand hier ervaring mee op het net kan ik alleen maar over zenuwpijnen in de pols vinden maar die symptomen heb ik niet

wellicht weet iemand hier er iets meer vanaf

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 18 May 2010 09:31:36

Het klinkt een beetje alsof de spieren en banden rondom je polsgewricht niet sterk genoeg zijn en dat je daardoor het gewricht steeds kneust. Heb je er al aan gedacht om een fysiotherapeut te bellen? Grote kans dat die je beter kan helpen dan je huisarts. Met oefeningen die je dan (waarschijnlijk langdurig) dagelijks moet doen (maar dat kan met een pols bij wijze van spreken ook als je TV zit te kijken) zou je je polsgewricht weer sterk kunnen maken zodat je het niet meer zo makkelijk kneust.

Voor fysiotherapie heb je geen verwijsbrief meer nodig, dat kan voortaan rechtstreeks dus je zou maandag al kunnen bellen.

Groetekes, Sje

En anders om hem rus te gunnen een brace, dan kun je hem niet meer buigen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, da’s inderdaad ook een optie. Maar dan moet je geen standaard brace kopen, beste is om via de huisarts of wie daartoe bevoegd is aan te laten meten.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 May 2010 13:57:02

Ja indd geen standaard, ik heb er ook 1 maar is wel speciaal aangemeten, Mijn pols blijft een zwakke plek na 3 operaties maar gebruik hem zelden meer, je leert er ook mee omgaan

Liefs Michelle

Ik heb gauw tennispolsen. Hetzelfde als tennisarm, maar dan in de pols. Ik heb 2 dikke zwachtels gekocht destijds en zodra ik merk dat er te veel (over)belasting is, draag ik die. Ze waren van de hansaplast en ik zag ze hier bij de apotheek nog ( wel vernieuwde versie ). Misschien een plan om je pols hiermee tijdelijk wat te ontlasten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hoi meiden

idd zon brace gebruik ik al tijden maar er zit helaas geen verbetering in
wellicht dan bij de fisio proberen , ik zal eens gaan bellen

ik heb goeie dagen waarop ik wel alles kan doen maar het vrij pijnlijk is
en ik heb slechte dagen waarop ik nog geen kop thee aan kan pakken

ik hoop dat het niet blijvend is aangezien het me rechterpols is en ik bijna niks met links kan joh haha

igg bedankt voor de tips

nou het word dus och weer operen
dr zit weer een gezwel maar nu tussen mijn polsgewrichten vandaar dat het niet zichtbaar is.
het blijft wel vaag waarom het dan steeds kneusde maar dat zou r ook los van kunnen staan.
iig zie ik erg tegen de operatie op
de 1 keer was het een gezwel aan de buiten kant dus een routineklus maar nu zit het tussen mijn gewrichten.
even surfen wat de risicos zijn en hoe de ingreep in zijn werk gaat
o ja moet ik nog wel even een afspraak maken in het zh

Hèvervelend, nu maar hopen dat de pijn dan wel wegblijft. Neem er wel je rust mee na de operatie.

Liefs Michelle

gister toch even naar de fisio geweest en die denkt aan hele andere oorzaken dan de ha gaf, ze wil wolgende week voor de zekerheid een echo laten maken maar ze is er vrij zeker van dat er bij mijn vorige operatie een beschadiging is toegebracht waardoor mijn gewrichten zodanig zijn beschadigd dat er nu een niet herstellnde misvorming is ontstaan… nou ik mag hopen dat ze het mis heeft ander heb ik dus mijn hele leven pijn
sjonge jonge wat een gedoe weer

Goed dat je de fysio toch nog even gebeld hebt.

Groetekes, Sje

ja ik zocht eigelijk bevestiging omdat ik totaal geen verdikking had die mij op een zwelling wees en bij de vorige gezwel had ik ook totaal geen pijn, maar goed ik kreeg dus duidelijk geen bevestiging maar nu nog meer onzekerheid, nu maar tot woensdag afwachten dan heb ik uitsluitsel