Medelijden met Ruben

Iedereen zal het wel meegekregen hebben. De gruwelijke crash in tripolie. Maar ik heb zo’n medelijden met Ruben, de enige overlevende. Niet dat ie het overleefd heeft, maar dat niemand hem met rust laat. Hij weet nog niet eens dat hij de enige is. DE krant van wakker nederland plaatst ongevraagd een interview met hem en het liefst staat de hele wereld aan zijn bed. Laat deze jongen toch met rust. Ik hoop dat hij alle hulp krijgt die hij nodig heeft en dat hij dit verschrikkelijke trauma goed kan verwerken en hopelijk het positieve ziet dat er misschien wel een reden is dat hij nog leeft. Niet dat hij nu iets grots voor de wereld moet doen, maar iets groots voor zichzelf.

Groetjes,

Michèle

Zielig inderdaad. Waarom in hemelsnaam zijn mensen in hem geïnteresseerd? Dat bedoel ik niet lullig, maar hij heeft een vliegramp overleefd en is z’n ouders kwijt. Laat 'm met rust, kan 'ie alles proberen te verwerken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Walgelijk die actie van de Telegraaf! En dan nog volhouden dat het er niet om te doen was om Ruben zelf te spreken. Ze horen die arts al niet eens te bellen vind ik! Daar begint het walgelijke al.

En eerlijk is eerlijk, die arts die ongevraagd de telefoon aan Ruben geeft is ook niet echt slim. Als ik familie was, zou ik een stevige klacht tegen die man indienen.

Groetekes, Sje

VERSCHRIKKELIJK. Smerige ‘jounalist’. Ze zouden die krant moeten boycotten. Dat er werkelijk NIEMAND op de hele redactie heeft gezegd: jongens, dit kan niet.

Ik vind het ook heel erg verschrikkelijk voor die jongen.
Hij heeft waarschijnlijk dus ook zijn papa en mama verloren! dat is toch…jeetje… gruwelijk verschrikkelijk? en dat is nog zacht uitgedrukt.
ik vind ook dat die jongen gewoon met rust moet worden gelaten.
hij heeft al zoveel te verwerken… dit is een trauma waar hij zijn leven lang last van zal hebben, en dan die achterlijke media die hem in de spotlight wil zetten. Laat je nakijken en rot op, laat die jongen met rust!
zo denk ik erover…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, het is allemaal vreemd hoe de Telegraaf doet. Maar altijd belust op sensatie en zo´n jongetje is en blijft een mirakel en is dus nieuws. CNN filmde ook voor zijn huis, dus iedereen weet nu waar hij woont. Hij is zijn ouders en broertje kwijt en moet leven met verschrikkelijke dingen die hij waarschijnlijk heeft gezien. Ze moeten hem inderdaad met rust laten, lekker mee laten gaan met zijn oom en tante. Ik ken ook een moeder die haar zoon en schoondochter bij de ramp verloren heeft, waarmee alles voor mij wel heel dichtbij is gekomen. Heel akelig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb met overigens wel bedacht dat er iemand of meerdere moeten waken over dit jongetje want dit is inderdaad een miracel wat jij zegt Rainbow. En wat verschrikkelijk voor die vrouw zeg.

Groetjes,

Michèle

tjonge wat belachelijk van CNN!
idd zn tante en oom zijn nu bij hem geloof ik… echt vreselijk, heb er geen woorden voor.
Tuurlijk is heel nederland benieuwd hoe het met het jongentje gaat en leeft iedereen ontzettend mee… maar ik vind gewoon niet dat Ruben de dupe moet worden nog MEER dan ie al is, door al deze media crap!

Ik heb het niet echt gevolgd allemaal, maar wat een gedoe!
Laat die jongen lekker met rust, want van al die media aandacht wordt hij zeker niet beter! Het arme kind…

@Rainbow: wat verschrikkelijk voor die vrouw!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Rainbow: wat verschrikkelijk! jeetje wat erg… Ik snap dat het dan ineens nog dichterbij komt…lijkt me echt naar in jouw geval… en zeker in het geval van die vrouw en zoiezo alle nabestaande…jakkes je moet er toch niet aan denken

Ik sluit me helemaal bij jouw mening aan Michelle. Laat zo’n jongen gewoon lekker met rust. Wat heeft het toch voor zin om voor zijn eigen woning te gaan filmen. Laten ze zich eens in de situatie van die jongen zelf verplaatsen. Dan kunnen ze zich toch ook wel bedenken dat hij iets verschrikkelijks heeft meegemaakt en dat hij nu gewoon rust nodig heeft. En voor de actie van de Telegraaf heb ik helemaal geen woorden. En dan nog zeggen we wisten niet dat we Ruben aan de telefoon zouden krijgen. Maar dan nog, ze hadden gewoon zijn arts niet eens moeten bellen. En als ze dan Ruben al aan de telefoon krijgen, zonder dat ze dat hadden verwacht. Had hem dan alleen alle sterkte en beterschap gewenst ofzo en had hem niet bestormt met vragen.

Groetjes,
Sandra

In een woord, vreselijk. Niet alleen voor Ruben, maar voor alle nabestaanden die iemand moeten missen.