Hoi allemaal,
Ik wil mijn zoontje de borst blijven geven, maar ik ga over een maand werken. Dus ik heb een kolf nodig, heeft iemand ervaring met deze kolven…
Groetjes
Hoi allemaal,
Ik wil mijn zoontje de borst blijven geven, maar ik ga over een maand werken. Dus ik heb een kolf nodig, heeft iemand ervaring met deze kolven…
Groetjes
Ik heb de medela swing gehad. Beviel erg goed, maar ligt eraan hoe veel je gaat werken. Ik heb 'm destijds voor mijn zoon gehad om 6 keer per dag 7 dagen per week te kolven (hij dronk niet aan de borst, dus we hebben de moedermelk in de fles gedaan) en daar was deze niet zo geschikt voor. Maar als je vb 3 dagen (of minder) gaat werken, kan deze kolf prima.
Ik heb ook de Medela Swing en ik vind het een super kolf. De Philips ken ik niet. Ik gebruikte de kolf voor mijn werk 2 dagen in de week en ga hem straks ook weer gebruiken.
groetjes,
Wendy
Ik heb ook de medela gehad, toen ik nog op school zat. Gebruikte hem dus 5 dagen per week en vond hem ideaal. Kan ook op batterijen, dus handig meenemen.
Philips Avent heb ik nooit geprobeerd… maar die is niet electrisch toch?
Als je m vaak gebruikt lijkt me dat toch niet ideaal…
Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)
Avent is er ook in het electrische.
Ik heb ze allebei gehad, bij mijn eerste kindje.
Nu heb ik alleen de avent versie gehad, maar ik vindt ze allebei prima. Ik heb ze niet intersief gebruikt dus als je het intersief gaat gebruiken zou ik even recensies gaan lezen op het web.
Succes met het maken van een keuze
Ik heb de ameda dubbele electrische kolf, ideaal ding en dubbel kolven scheelt weer tijd!
Heb mn schoonzus de nieuwste vrouwvriendelijke kolf van Difrax aangesmeerd, die lijkt me echt super, zo heerlijk onzichtbaar, geen gedoe met enorme borstschilden maar gewoon lekker subtiel zo onder je kleding te schuiven. Het is dat die nog niet bestond toen ik een kolf nodig had, anders had ik het wel geweten!
Succes,
Groetjes Carolien.
Ik heb voor allebei mijn kleintjes de philips avent kolf gebruikt. Voor Noa gebruik ik hem nog. Mij bevalt het goed.
Hij kan zowel electrisch met batterijen als handmatig gebruikt worden. Echt ideaal dus, handig in elke situatie.
Ik vond het vooral handig omdat ik ook de flessen van avent gebruikte(die passen op de kolf) en ook het avent via systeem bevalt hier goed.
Ik werk zelf 2 dagen. Als je fulltime gaat werken is een dubbele kolf handiger want die zijn wel sneller.
Groetjes Ramona
Ik heb een avent gehad, ik vond het prima! Maar mijn dochterje wilde liever niet uit de fles drinken! dus dat kan ook nog!
De mijne eerst ook niet. Duurde echt wel 3 weken voordat ze het pikte. Heeft me bloed, zweet en tranen gekost zeg maar uiteindelijk lukte het wel. Moet wel zeggen dat ze geen grote porties drinkt uit de fles. Ze drinkt net genoeg en haalt dan 's avonds bij mij in. Ze wil ook alleen maar uit avent flessen drinken.
Groetjes Ramona
Dag dames,
Na het lezen van jullie reacties wil toch philips avent kolf halen…ik hoorde dat je het via amazon.co.uk goedkoop kan kopen. Ik moet alleen nog kijken hoe…
Dank jullie allen voor de reacties
Groeten