Hoi allemaal,
Even mijn verhaal kwijt hoor. Gister middag zat ik in de trein toen me vriend belde hij vertelde dat charis alles had ondergespogen, ik schrok me rot(was de eerste keer) Toen ik thuis kwam nam ik haar temperatuur op en was 39.5 ik schrok natuurlijk.Zetpil gegeven en in der bedje gelegd. Rond negen uur hoorde we keihard AUW en begon ze te gillen, wij als een gek naar boven en heel der bedje was vies, haalde haar eruit en bleef spugen. Toen werdt ik een beetje bang ben naar beneden gegaan en heb er proberen wat te laten drinken maar dat wilde ze niet, zo viel ze na een uurtje huilen en zichzelf slaan(vond ik zo vervelend) in slaap om half elf was het weer raak ik heb toen maar de huisartsen post gebeld want de luiers werden minder nat(ze heeft altijd snel natte luiers) en heb het verhaal uitgelegd, en me vriend kon gelijk om O.R.S komen zodat ze wat vocht vast zou houden. Toen hebben we het camping bedje in onze slaapkamer gezet en zijn we op bed gaan liggen, Die nacht om 3 uur was het weer paniek ze wilde niks drinken enkon niet goed spugen(maagje leeg) Toen we eindelijk weer sliepen heeft ze geslapen tot half 8 en toen begon ze weer met drinken. Vandaag heeft ze goed gedronken maar nog niet gegeten, de koorts is laag door de zetpillen maar zodra die weer op komt zetten zit ze weer rond de 39.5 dus vanacht weer bij ons in de kamer. Morgen bel ik toch even de huisarts, om te laten controleren!!!
Ik ben nog nooit zo bezorgd geweest, vond het echt verschrikkelijk om te zien hoe me meisje zo een pijn had en ze zich er zo rot over voelde.
Liefs brenda
Liefs en dikke kus brenda en charissa