Me lieve schat

tanja was gisteren lekker met opa en oma mee gegaan .want papa en mama en der zus met vriend gingen stappen .belde me moeder op vanmorgen ze kwamen tanja brengen, want ze was niet lekker paar keer overgegeven vanacht .ik voelde me eigen zo schuldig, en dan mis ze ons ook .ik hoop dat me liefje gauw beter wordt ,maar het drankje wat ze van de ha heeft gekregen .gaat ze van overdenek en ik heb het met van alls geprobeerd .nou morgen maar weer bellen wat we daar aan kunnen doen .

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Marielle,

Wat vervelend joh!
Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!
Ik zou er zeker even mee naar de huisarts gaan morgen. Voor het zelfde geld is ze overgevoelig voor dat drankje ofzo, dat ze daarom overgeeft.
En trouwens, als ze veel overgeeft werkt dat drankje volgens mij ook niet.
Heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes, mamma van Stephan

ja ik vindt het zo zielig he ,het is elke keer zo n strijd het drankje .ik geef haar maar een zetpil en morgen naar de ha .ik ga stoppen want ze is nu net wakker .

Hoi Marielle.
Wat is het precies voor drankje?
En trouwens ik heb nog een tipje…
Niels wil ook nooit zijn antibiotica.Heb ik vorige week(oorontsteking gehad) steeds in zijn slaap het drankje voorzichtig in zijn mond gespoten.Hij sliep gewoon door en slikte het gewoon in.Ideaal!
Ik weet natuurlijk niet hoevaak Tanja het moet hebben maar je kunt het proberen.
Groetjes Eljada

Wat een goed idee Eljada.
Ik hoop dat ik het nooit hoef te doen,
maar ik zal het onthouden.

Liefs Kristel

veel sterkte met de kleine meid. kuss

maureen

tanja heeft broxil en ze moet het 3keer daags hebben ,en het is echt een martelpartij .maar ik had vandaag de ha gebeld ,maar volgens hem hebben ze er niks anders voor.ze moet de kuur afmaken ,maar datr heeft toch geen zin ,ze spuugt het er weer uit .heb vanalles geprobeerd ,ja ik geef haar wel hoesdrank door de thee ,dat gaat op .vandaag is ze erg vrolijk ,ik had haar gisteren zetpil gegeven 2keer .en ze heeft geslapen tot vanmorgen 9uur ,ze heeft wel nog een tijd leggen hoeste gisteravond .maar voor de rest heb ik haar niet gehoort .dus ja wat ik er aan doen moet weet ik niet

och jeetje marielle.
Broxil,dat is toch die rooie?
Volgens mij krijgt Niels dat ook steeds als hij roodvonk heeft.Echt heel vies!Dat krijg ik er ook nooit in.
Succes ermee.
En beterschap voor Tanja hoor!
groetjes Eljada

ja percies dat rooi tuig dus .maar ze heeft van mij al twee bekers met thee, en kinderhoestdrank gehad.en toen straks een zetpil,dan moet ik het zo maar proberen .dat rooie lukt echt niet .maar ik merk niet veel aan tanja ,ze eet weer goed en drinkt goed dus ja .en ze is aan het dansen en gek doen ,ja ze is tierig genoeg maar ja dat zegt niks . weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet, omdat drankje er in ter krijgen

Nou Marielle.
Ik zou me er niet druk meer om maken.Als ze toch weer beter is.Het heeft ook geen zin om het af en toe te gebruiken.Het is echt een kuur en als je er aan begint moet je dat ook afmaken.Maar als het vanzelf al over is gegaan dan zou ik het mooi wegpleuren die troep.
Je kunt altijd nog zien als ze weer ziek wordt,of koorts krijgt.
Groetjes Eljada

hihihihihihihhahahahahaha eljada je heb gelijk ik geef het ook niet. rijp voor de weggooi .ik heb wel nog een hoestdrank gehaald voor het hoesten dat is nog niet helemaal over .maar het komt goed hoor.

veel liefs marielle en knuffels van tanja