Maxicosi

Hallo moeders,

Heb even een vragen?
Vanaf wanneer mag je kindje in een gewone autostoel.
Fabian word eigenlijk wat te groot voor de maxicosi maar wat is nu het probleem, hij kan nog niet zitten.
Hoe hebben jullie dit op gelost.

Lilypie First Birthday tickers

Je hebt autostoeltjes die je kunt kantelen in een lighouding.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben een autostoeltje wat je kan kantelen.
Daar zou hij nu dus wel al in kunnen?

quote:
Mijn kind van 10 maanden is te groot voor de babyautostoel, maar te licht voor een kinderautostoel. Hoe vervoer ik mijn kind nu het veiligst? Het beste is om een kind zo lang mogelijk tegen de rijrichting in te vervoeren. U hoeft nog niet over te stappen op een groter autostoeltje als alleen de voetjes over de rand steken of tegen de rugleuning van de voorstoel van de auto komen. Zolang het hoofdje niet verder dan twee vingers breed boven de babyautostoel uitsteekt, kunt u het kind goed vervoeren. Als het hoofd niet goed meer wordt ondersteund, moet u overstappen op een kinderautostoel. Vervoer het kind in dit geval zoveel mogelijk in de slaapstand - het liefst tegen de rijrichting in - , totdat het kind het juiste gewicht heeft bereikt.
http://www.autokinderzitjes.nl/meer_informatie

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Je kindje is te groot voor de maxicosie als het hoofdje aan de bovenkant er boven uit komt en de beentjes aan de onderkant. Je zal dan over moeten stappen naar een autostoel.
Onze meid was 8 maand toen ze naar een autostoel ging. En dit vond ze vele malen leuker dan een maxicosie. Want ja daar zien ze natuurlijk alleen maar de stoelbekleding. En in een autostoel kunnen ze naar buiten kijken.

Laat je wel goed informeren over een stoel. Wij hebben een Romer king. Ben er erg tevreden over. Is makkelijk in en uit de auto te halen, open klikken riem er achterlangs en weer dicht. En de comfort van deze is ook erg goed.
Ik vond de kinderstoelen van maxicosie maar hard en daar moest je zowat een cursus voor volgen om hem in en uit de auto te krijgen.
Maar uitraard zijn de meningen verdeeld.

Succes.

Gr Egberta

maxicosi is toch een merknaam? ik denk al ben je niet tevreden met je autostoel volgens mij kun je het gewoon autostoel noemen

Hoi mijn oudste zat er met 8 maanden in, ik geloof als ze 9 kilo wegen mogen ze erin.

En ik had er een die je kon kantelen.

Iris zit er nu net in (vanaf zeven maanden), ze was in de maxicosi niet te tillen… Dit bevalt heel goed! WIj hebben de Maxicosi priori. Ook heel makkelijk te installeren op de achterbank.