Maxicosi

quote:

Nu ik heb gelezen dat alleen een rondvliegend boek al 10 keer zo zwaar wordt wanneer je remt, kijk ik wel uit om losse spullen naast mijn dochtertje te vervoeren.
Anja

En dit is waar het precies om draait, even op de rem staan en dit is wat er met spullen, maar ook zeker met niet vastzittende kinderen gebeurd. Dat is gewoon inderdaad een bewezen feit !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

“Ja maar Heleen had speciale banden waarmee ze de kinderwagenbak goed vast kon zetten. Waren bijgeleverd bij de kinderwagen”.

Groetekes, Sje

hahahahahhahahaha sje zit me te bescheuren hier achter de pc

ook al hb ik pijn zo

Hallo,

Wat een topic… Gewoon effe ter verdediging van Heleen: Een reiswieg, lees bak, met een riem om je kindje vast te maken is volkomen veilig. Wij hebben deze ook gebruikt tot ons meisje 2 maanden was. Voor kleine kindjes is het beter om te liggen tijdens een autorit, een maxi cosi is tot 6 weken ten sterkste af te raden omwille van de rug. Zuig ik niet uit mijn duim, vraag maar aan je kinderarts. Dus als zij haar kleine meid van 8 maanden wil vervoeren in een “bak” met riem is dat echt wel veilig. Die van ons was ook goedgekeurd. Snap de hele commotie er niet helemaal rond…
Er wordt soms echt te snel op het paard gesprongen. Zo ook met die speen, wie het zich nog wil herinneren, het plastiekje is gewoon te groot om ingeslikt te worden of om voor verstikking te zorgen bij een kleintje

Breath in, breath out, life goes on…

Groetjes,

Tamara