Maxi cosi of autostoel

Hallo allemaal,

even een vraagje.
Ryan wordt over 10 dagen 8 maanden en hij weegt nu 9450 gram.
Mag ik hem nu al in zijn autostoel vervoeren ( er staat op vanaf 9 kilo) of moet ik hem nog in zijn maxi cosi vervoeren.

Hoe oud waren jullie kindjes???
Ik hoor het wel

groetjes van Natasja

kan ie al zelf zitten??? want let op he, in een maxicosi wordt zijn hoofdje en vooral zijn nekje nog beschermd, ryan hoeft pas uit de maxicosi als zijn hoofdje over de rand steekt, dergelijke voorschriften kan je ook vinden op site als http://www.veiligheid.nl/csi/websiteveiligheid.nsf/wwwVwContent/l1kinderveiligheid.htm

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hij kan wel al zelf zitten.
Als hij dan moe wordt dan laat hij zich naar achter vallen.
Zijn autostoel is niet helemaal recht, dus zit/ligt nog.

Sanne zit ook al in de autostoel maar dan in ligstand. ze zit heel stevig. Het probleem was dat zij haar beentjes omhoog tegen de leuning moest leggen en dat zat niet echt meer comfortabel. Ik heb wel eerst goed moeten nadenken voor ik het deed maar het bevalt goed.

Liefs Kristel

Nou Ryan zijn beentjes komen ook al in de knel te zitten als hij in de Maxi cosi zit.
Dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen.

dylan was 9 maanden en kaitlyn 8 maanden toen ze in de autostoel gingen

ik had er 1 van chicco die deed ik altijd in leg stand zetten konden ze nooit voorover bengelen met hun hoofdjes

Lucas was vrij jong toen hij in het stoeltje ging. Hij lag idd ook wel meer dan dat hij zat.
Hij was ongeveer 6 maanden.
Ik had niet veel keus, hij werd ziek in de cosie. Ook al op kleine stukjes.
Dus met de vakantie is hij toen in de stoel gegaan.
Het arme kind spuugde iedere keer in de auto.

Groetjes Mim

Nou ik heb Ryan net in het autostoeltje van mijn vriendin gezet en hij zat echt perfect.
Hij vond het eigenlijk wel leuk.
Ryan kon alles goed zien en hij reageerde ook leuk.
Dus voortaan gaat hij in de autostoel.
Ik was wel heel erg trots.
Stom he?!

fabiano was ruim negen kilo en 8 maanden toen hij in een auto stoel zat.
groetjes maureen

groetjes maureen

Nou, ik vind het niet stom hoor, dat je dan trots bent!

Stephan vond het trouwens ook heel “stoer” dat hij opeens veel meer kon zien!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

ik vind het ook niet stom dat je trots bent op je kind, maar serieus je moet wel rekening houden met zijn nekje hoor! en daar gaat he bij het kiezen van het juiste stoeltje om,een beetje hard afremmen en hij vliegt al met zijn nog vrij zware hoofd naar voren

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!