Max probeert te staan!


#1

Ik vond het zoooo schattig! Ik was de afwasmachine aan het uitruimen en ineens stond Max tegen de klep! Goed, hij hing een beetje raar te hangen, hihi, maar hij stond echt op zijn voetjes! Toen viel hij huilend naar beneden.

Ik ben blij te zien dat hij zich razendsnel ontwikkelt opeens. Hij is in drie weken tijd gaan zitten vanuit kruip en andersom en wil nu ook echt staan. Alles gaat veel soepeler. Het gekke is, dat hij zo is veranderd sinds zijn helm af is. Toeval? Hoe dan ook, ik ben trots op mijn stoere ventje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers


#2

Super zeg! Ik dacht ook meteen dat het misschien wel komt doordat hij zich prettiger voelt zonder helm. En prompt las ik dat jij dat ook schreef. Ach, hoe dan ook: fijn zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

aahh!! wat goed van Max! is hij er nou zo vroeg bij? of ben ik er helemaal uit en is dit gewoon op tijd? goed hoor! en wat lief dat hij zo aan het hangen was gerum dat ie toen naar beneden viel, maar wat zal jij trots zijn op je ventje zeg!


#4

Wat fijn joh dat hij zich de laatste tijd zo goed ontwikkelt. Kan me heel goed voorstellen dat dit door zijn helm komt. Waarschijnlijk zit hij hierdoor toch beter in zijn velletje en probeert en onderneemt hij hierdoor steeds meer dingen.

Erg fijn voor jullie en voor hem!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#5

Heerlijk om te lezen!

Hij zit vast lekkerder in z’n velletje, anders probeer je volgens mij geen nieuwe dingen uit… Geniet er lekker van. Voor je het weet staat hij aan de tafel…

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers