Max nu weer oorontsteking heeft?

Ach germ, Max heeft oorontsteking. Hij was al zo aan het jengelen en mopperen en wij maar denken dat 'ie gewoon een beetje ‘grumpy’ van aard was! Gisteravond huilde hij heel veel en vannacht werd dat krijsen! We hebben nauwelijks geslapen. Eva werd er ook wakker van en ik ben maar bij haar gaan liggen.

…hihi…even tussendoor…het is hier ballonfestival en ik kijk uit het raam op zolder en zie opeens een MEGAKIKKER in de lucht hangen! Een maf gezicht, hij is echt MEGA!

Terug naar Max. Hij bleef huilen en koorts houden, dus ik ging met hem naar de ha. Hij zat bij me op schoot in de wachtkamer en hij gaf over op de vloer. Was ik net blij dat hij wat gedronken had… We mochten naar binnen en de ha zei eigenlijk meteen dat ze aan oorontsteking dacht. Die is nog niet helemaal erg, maar we zijn er op tijd bij. We hebben antibiotica gehad en hopelijk voorkomen we daarmee dat het erger wordt. Hij gilt nu al van de pijn! Zielig, want hij kan niet zeggen wat er is he?

Ik heb hem in bad gedaan, hem een pcm gegeven en de antibiotica-druppels. Nu slaapt hij. De lieverd. Hij hing zo zielig met rode ogen tegen me aan als een hoopje mens. Wij dachten dat hij gewoon snel geïrriteerd was, terwijl hij zo deed vanwege de pijn. Hopelijk is hij niet vatbaar voor oorontsteking! Het blijft nog even sukkelen met hem…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oh ja, wat zou ik nog meer kunnen doen buiten pcm en de antibiotica om de pijn wat te verzachten?

Ach goss

heb je geen neusspray gehad?
want dat houd het open.

Beterschap!!

Liefs Michelle

Dat is niet prettig en gewoon zielig, arm ventje…
Wij kregen destijds de tip om om de 6 uur pcm te geven en moesten hem daar in de nacht ook voor wakker maken. Zo blijft er een bepaalde buffer waardoor de pcm goed zijn werk kan blijven doen. Hier werkte dat erg goed.

Betrschap met het ventje!

Sneu dat hij een oorontsteking heeft.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Beterschap!!

arm schaapje! beterschap! ik hoop dat het snel aanslaat en hij gewoon wat tot rust komt met PCM en genoeg rust.
Idd als ze liggen lijkt het erger te worden, dat had Rico ook heel erg.
Ik moest wel lachen om je “tussendoortje” over de ballonnen, hahah dat was hier laatst ook, gaaf he! idd een grote kikker hadden wij ook gezien en zoveel meer, echt heel erg leuk, hier begon het om 7 uur dus ik heb met Rico op het balkon gekeken, erg leuk!

Wat sneu, hopelijk slaat de AB snel aan.

Hoofdeinde van het bedje omhoog doen, zodat hij niet zo plat ligt.

Groetjes,
M

Beterschap met Max, hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter!

Liefs, Anne

Ja, dat omhoog leggen zei mijn collega ook al. Het leek vanochtend (hij heeft erg goed geslapen) beter te gaan, maar daarstraks had hij opeens weer 40,1. Dus weer een pcm en de ab en maar weer slapen. Misschien inderdaad maar wat vaker pcm geven en kijken naar een neusspray. Ik hoop dat 'ie snel opknapt. Vooral omdat hij zielig is natuurlijk, maar ook een beetje omdat ik maandag moet werken en papa er niet is en hij anders niet naar het kdv mag en ik vrij moet nemen. Papa mag thuis werken, ik niet. Dus praktisch is het niet als hij ziek blijft. Oppas heb ik niet vanwege de vakantie, dus…hopelijk is 'ie snel beter!