Pfff, ik wilde even weten wat Max weegt. Ik vind hem namelijk erg zwaar als hij zo op de arm ligt. Echt een kalfje bijna. We hebben eerst papa gewogen en toen papa met Max. Niet heel betrouwbaar, maar je hebt wel een indicatie. Ik hoop dat dat gewicht niet klopt, want ik schrok me echt rot. Max zou nu, met nog geen 8 weken, al 5,8 kilo wegen! Dat is echt heel erg veel! Lengte weet ik niet, hij is wel lang…Hij komt echt bij als een tierelier. Normaal komen baby’s rond de 150-200 gram per week aan. Drie weken terug was hij nog 4700 en dat was al behoorlijk tegen de bovenlijn aan…Het gaat erg hard. Zo hard dat ik me zorgen begin te maken dat hij misschien iets heeft. Eva woog 5500 gram met 13 weken! Hij was 3615 gram bij de geboorte…Toen waren zijn pakjes 50-56 echt te groot, nu worden ze heel krap, dus we gaan maar naar 62. Dat is op zich prima natuurlijk, maar dat gewicht…pfoe. Hij oogt niet als een dikkerd, maar wel gewoon als een flink Hollands ventje. Ik ben bang dat als hij zo hard doorgroeit, dat het dan een dik ventje wordt? Of maak ik me nou druk om niks? We hebben al zoveel gedoe met hem gehad (huibaby) en nu dit weer…Zucht…
Groetjes Rainbow, trotse mama