Vandaag voor het eerst naar het CB met Max. Hij is 2 weken geleden nog gemeten en gewogen daar, toen ik bij het CB was vanwege het huilen. Toen was hij 53 cm en 4,0 kilo en vandaag was hij al 55 cm en 4,7 kilo! Wauw! Hij is in 2 weken tijd erg gegroeid, vooral in de breedte. Ik vond hem al een stuk zwaarder als hij op de arm lag en hij krijgt iets meer spekkies aan zijn beentjes. Eerst had hij van die ellelange dunne flamingobeentjes…Ik vond 7 ons in 2 weken tijd erg veel, maar de arts was tevreden omdat hij duidelijk beter in zijn vel zit en blijkbaar die extra onsjes en extra voeding nodig had. Ik denk dat hij volgende keer wat minder hard groeit, want 2 cm vond ik ook al veel! Max wordt nu steeds meer ‘de echte Max’ zeg maar, een tevredener ventje dat goed groeit. Wel was zijn voorkeurshouding nog zo sterk, dat ik met hem naar de fysio moet. Moest ik met Eva ook om die reden, dus wat dat betreft zijn het broer en zus en doen ze het tot nu toe veel hetzelfde qua huilen, KISS en voorkeurshouding. Hopelijk wordt Max dan net zo’n vrolijkerd als Eef, dat zou wel leuk zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama