Max keihard groeit?

Vandaag voor het eerst naar het CB met Max. Hij is 2 weken geleden nog gemeten en gewogen daar, toen ik bij het CB was vanwege het huilen. Toen was hij 53 cm en 4,0 kilo en vandaag was hij al 55 cm en 4,7 kilo! Wauw! Hij is in 2 weken tijd erg gegroeid, vooral in de breedte. Ik vond hem al een stuk zwaarder als hij op de arm lag en hij krijgt iets meer spekkies aan zijn beentjes. Eerst had hij van die ellelange dunne flamingobeentjes…Ik vond 7 ons in 2 weken tijd erg veel, maar de arts was tevreden omdat hij duidelijk beter in zijn vel zit en blijkbaar die extra onsjes en extra voeding nodig had. Ik denk dat hij volgende keer wat minder hard groeit, want 2 cm vond ik ook al veel! Max wordt nu steeds meer ‘de echte Max’ zeg maar, een tevredener ventje dat goed groeit. Wel was zijn voorkeurshouding nog zo sterk, dat ik met hem naar de fysio moet. Moest ik met Eva ook om die reden, dus wat dat betreft zijn het broer en zus en doen ze het tot nu toe veel hetzelfde qua huilen, KISS en voorkeurshouding. Hopelijk wordt Max dan net zo’n vrolijkerd als Eef, dat zou wel leuk zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Spekkies, spekkies, spekkies!!! Ik ben dol op spekkies hihi!! Super dat ie het nu zo goed doet op deze voeding en lekker aan het groeien is!! En het wordt vast en zeker net zo’n lieverd als Eef hoor!!

Levi heeft geen spekkies … maar SPEKKEN…

Zal zo eens vergelijken in het boekje … dacht met 3 maanden ruim 6 kilo en 62 cm

Goed joh, dat is een hartstikke goed teken. Max, topper!

Groetjes,
M

Wat lekker joh dat hij zo goed groeit!! Dat is een goed teken!

Lilypie Pregnancy tickers

Kijk dat zijn mooie berichten enne spekkies zijn lief

Groetjes,

Michèle

Dat is een heel goed teken!
Fijn dat hij zo goed groeit

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

zo die krijgt pokon! ipv melk zeker hahah
fijn dat hij zo goed groeit!

Groetjes Gytha

wow wat goed rainbow!
echt top!!
is hij ook alweer wat vrolijker? want weet je nog wat je bij Eef zei? je moet er wel wat instoppen wil je ze zo vrolijk krijgen dat was jij toch??
toppie hoor! Max wordt een grote stoere kerel!
wat zeg ik…dat is ie al!

Woe toppertje

enne geniet van die spekkies, die hebben ze hier geen van beide gehad.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja, heerlijk die beentjes. Hij heeft nog steeds dunne benen vind ik, maar je kan er nu veel lekkerder overheen wrijven! Hij wordt wat meer mens! En…af en toe zie ik een flauw lachje volgens mij, als ik tegen hem praat, alsof hij me begrijpt! Leuk!

Lilypie First Birthday tickers

Fijn dat hij het zo goed heeft gedaan op het CB! lekker gegroeid, das een goed teken! Lekker dat hij beter in zijn velletje zit. Och, die spekkiess… Nora begon ook met spillepootjes en zodra ze dan echt dikke beentjes krijgen, worden het inderdaad meer mesne, minder breekbaar ofzo.

Geniet ervan! Wanneer moeten jullie naar de fysio?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Hij groeit lekker

Geef je borstvoeding?
mijn zoontjes kwamen per maand 2 kilo aan vooral de eerste 6 maanden op de bv.
Zo wogen ze dus ook beidden 12 kilo op 6 maanden.

Enne spekbeentjes zijn gewoon heerlijk,heb je het gevoel wat vast te houden.
Ik vind dunne kindjes/baby’s best eng om vast te houden.
Maar dat zal denk ik zo zijn omdat ik dikke kindjes zelf gewend ben.

Geniet maar lekker van je snel flink groeiende zoon,is een goed teken.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Vandaag op het CB was Max al 5700 gram en 60 cm! Hij is echt hard gegroeid! Hij zit iets boven het gemiddelde met lengte en gewicht, maar hij is goed in verhouding. Hij was zowel in de lengte als in de breedte echt hard gegroeid en dan is het goed he?

Hahaha, die verpleegkundige vroeg hoe het ging. Max krijste alles bij elkaar daar, waarom weet ik niet? Ik een paar keer: ‘Wat zegt u???’ Ik had een andere deze keer, dat vond ik een beetje een zeurtype. Die ik normaal heb is heel leuk en zij kent Max dus ook. Max: WAAAAAAA, WAAAAAAAAAA! Ik: ‘NEE HOOR, HIJ HUILT BIJNA NIET MEER! WAT ZEGT U? JA, HIJ HUILT ECHT EEN STUK MINDER!’ Dat doet hij ook, alleen vandaag even niet! Was wel grappig eigenlijk, tegendraads ventje van mij! Nadat hij de boel had afgebroken daar, zijn we gauw naar huis gegaan!

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/00q1.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/00q1p1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/m17d.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/m17dp1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Rainbow op 29 Nov 2010 13:36:56

Wat fijn dat hij zo goed groeit, da’s een heel goed teken. Haha, jammer dat hij zo hard brulde. “Hij huilt amper nog…” Kreeg je er klotsende oksels van of word je inmiddels niet meer warm of koud van je huilende kleintje?

Groetjes,
M

@Goudvisje, Eva was ook lang niet zo groot hoor! Meisjes en jongens scheelt gewoon een heeeeel stuk. Max is niet klein, maar een reus…hahaha, dat valt nou ook wel weer mee, aangezien hij niet eens bovenin de curve zit, maar rond het gemiddelde! En hij zal wel wat minder gaan groeien nu, want zoooo groot zijn wij allebei niet en zijn zus is maar 85 cm met 2 jaar!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wij zeggen alijd dat hij een BEER is! En dat issie ook!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Fijn dat Max het zo goed doet zeg. Hoop dat het nou allemaal de goede kant op gaat met hem en dat je lekker kunt gaan genieten van je gezinnetje.

groetjes Ramona