…en dat heeeel veel mensen dat vergeten zijn? Afgelopen donderdag is Max 1 jaar geworden! Blijkbaar stond hij bij niet veel mensen op de kalender, want hij kreeg een stuk minder kaartjes dan Eva…Het was een beetje zielig vond ik, ook al weet jij het niet. Hij wordt ook maar 1x 1 jaar he? En zelfs zijn Ikkeben-vriendjes zijn hem vergeten…
Maar het ventje heeft een superverjaardag gehad hoor! Eerst lekker met mama en Eva gespeeld en daarna was papa vrij en hebben we een grote slagroomtaart gegeten. Hij dook er helemaal in! Hij heeft van ons een brandweerauto en een vliegtuig gehad en dat vliegtuig vindt vooral Eef leuk en zij jat het dus steeds. We hadden allemaal een feesthoedje op, het zag er gezellig uit. Gisteren heb ik bij onze buurvrouw een Sesamstraat gemaakt, helemaal met marsepein enzo. Een heel werk, het kostte uren, maar de taart is supergaaf geworden! Vanmiddag is het feest en komt de familie!
Max is dus 29 september jarig hahaha. Is er geen kalender meer hier, want ik weet zelf ook lang niet altijd wanneer alle kindjes jarig zijn?
Max komt nu dus ook alweer bij de peutercorner op het forum! Dat is zoooo snel gegaan! Op naar het tweede jaar!
Groetjes Rainbow