Max 'hoogst intelligent' kan doen?

Hihihi, ik heb gisteren weer gelachen met mijn ventje. Hij vindt het leuk om in de wipper voor de TV te zitten. Natuurlijk doen we dat niet heel vaak, maar gewoon af en toe. Gisteren zat hij bij papa op schoot TV te kijken. Die keek naar zo’n saai politiek programma (interesseert mij echt niks - gaap), waar Obama zijn visie gaf op de toestand in Egypte. Max zat heel geboeid te kijken en te luisteren. Ik zei tegen papa: ‘Hoe erg bij jij hier in geïnteresseerd?’ Hij zei: ‘Nou, niet zo…’ Tja…ik vind het ene nieuws nu eenmaal boeiender dan het andere en ik volg dit eerlijk gezegd maar half… Papa blijkbaar ook…Toen draaide Max héél kwaad zijn kopje mijn kant uit en deed hij: ‘Hu!’ Hij wilde echt zeggen: ‘Hou je mond, ik wil dit over Egypte volgen!’ Hij deed daarna heel intelligent zijn handje naar zijn kinnetje, zo van: ‘Ja Barack, je hebt gelijk!’ en hij keek weer verder. Hij had ook geen oog meer voor mij! Volgens mij wordt hij later toch correspondent van RTL in het Midden-Oosten: we gaan naar onze correspondent Max van den Berg vanuit Caïro! Brr…laat hem maar lekker hier blijven! Het was in elk geval weer erg grappig! Zeker ook, omdat hij Nova ook echt ‘volgt’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat heerlijk zeg, ik zie t koppie al helemaal voor me.
tja wat wil je als je twee ouders hebt die door belangrijke programma’s door gaan zitten kwebbelen haha

liefs,
Rinske

Hahaha, wat schattig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

He je zal er volgend jaar maar op vakantie willen, moet je wel weten of dat allemaal kan

Groetjes,

Michèle

Hihi idd erg grappig van Max. Maarre hoop toch dat hij dan gewoon correspondent in Nederland wordt.

Groetjes,
Sandra

Kleine wijsneus, die Max!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

heerlijk ventje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Hahaha! Misschien is het wel de nieuwe Balkenende of Rutte in wording, maar dan een stuk knapper! Dan moet je toch ook op de hoogte zijn van alles…