Max geboren is...foto pagina4

wat een verhaal zeg!! en wat een manier om je leventje te beginnen ,
gister was er nog een vraag bij het programma ik hou van holland over hoeveel procent er thuis bevallen zou worden en dat liep uit op waar ze nog meer konden bevallen, ik dacht aan de wc pot maar dat werd niet genoemd hihi

gelukkig is alles goed gekomen maar wat ben jij een sterke vrouw zeg!

voel je niet schuldig als je niet voor jou gevoel snel genoeg kunt reageren dat is toch logisch dat jij je nu focust op het belangrijkste in je leven, je kersverse zoontje en de rest van het gezin.

Meid ik ben trots op je goed gedaan!!

before you judge me, try hard to love me

mijn hemel wat een bevalling zeg.
ik vind je echt een stoer wijf, zo effies helemaal zelf gedaan zeg!
maar kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken ben zeg, echt bizar.
zat met open mond je verhaal te lezen en nog steeds krijg ik m niet dicht.

nou kom lekker bij en geniet zoveel als je kan.
geef t kleinste telgje een dikke pakkerd en natuurlijk ook een voor eva en voor paps en mams natuurlijk.

liefs,
Rinske

Wat een verhaal! Je hebt hem zeker gelanceerd Heftig joh, dat soort dingen gebeurt altijd bij een ander, maar nooit bij jezelf. Ook een schrik voor papa zeker, jemig.

Veel geluk met jullie viertjes! Een dikke knuffel van mij en Erik voor jullie, top gedaan meis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

zo meis wat een bevalling .dat hebben jullie twee mooie voor elkaar gefikst
twee top ouders .geniet lekker met je gezin

groetjes marielle mama van tanja

Wow Rainbow wat een bevalling, en wat en schrik lijkt mij ook zeg.
Bleef papa een beetje rustig?
Heerlijk dat nu in ieder geval alles goed is en jullie lekker thuis kunnen genieten.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wauw meid wat een verhaal, ik las het net mijn mond viel open. Dit zijn altijd van die verhalen dat hoor je, maar pff als je het zelf overkomt. Respect!!

Geniet van de kraamtijd en je gezin.

Greetzz Cora

Lieve rainbow, ik snap dat je het heel druk hebt enzo… maar zou je toch even je adres naar mij willen mailen? ik had het op hyves in een prive mailtje ook geschreven maar door de drukte is je dat misschien ontgaan
rustig aan he meisie! als je niet alles kunt bijbenen nu komt dat kaartje anders later wel. die loopt niet weg natuurlijk!

Jeetje wat een ontzettend heftig verhaal. Pff zoiets verwacht je idd nooit. Ondanks dat het niet zo pijnlijk was en allemaal snel voorbij was kan ik me goed voorstellen hoe heftig het is en hoe dat er allemaal inhakt. Het is toch even een vervelende start en heel onzeker allemaal hoe het met Max is.

Ik ben heel blij voor jullie dat jullie nu lekker met zijn viertjes thuis zijn en lekker kunnen genieten. Geniet echt van je kraamtijd, want hoe cliche ook, hij is veel te snel weer voorbij.

Dikke knuffel ook voor Max en Eva.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Ik zit dus echt met open mond dit verhaal te lezen. Ik kom net op mijn werk en denk, even vlug ikkeben lezen! hihihih nou jeetje zeg. Ik heb wel bevallingen gedaan en sommige mensen hebben idd aandrang alsof ze naar het toilet moeten, maar ik heb pas 1 keer gehoord dat een kindje echt in de toilet is geboren! Wat zou je geschrokken zijn zeg, en maar goed met die toestand dat Eva al bij Opa & Oma was! Nou genieten meid, alsnog van harte gefeliciteerd!

quote:
Lieve rainbow, ik snap dat je het heel druk hebt enzo.. maar zou je toch even je adres naar mij willen mailen? ik had het op hyves in een prive mailtje ook geschreven maar door de drukte is je dat misschien ontgaan rustig aan he meisie! als je niet alles kunt bijbenen nu komt dat kaartje anders later wel. die loopt niet weg natuurlijk!

Inge, anders mail je even iemand die een geboortekaartje heeft gekregen (Michèle bv.) om het adres te vragen. Hoeft Rainbow ook niet per se te reageren.

Groetjes,
M

Dat is zeker een heel mooi geboorte kaartje.

Bakmama is stuur jouw even een mailtje, zou jij mij dan het adres van Rainbow kunnen mailen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sandra

heb je afbeelding even verkleind… anders liep het forum weer vast

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

wat een prachtig mannetje zeg! echt heerlijk om te zien.
ook een ontzettend leuk kaartje inderdaad, erg leuk.

liefs,
Rinske

Sandra, zou jij mij het adres van Rainbow kunnen doormailen als jij hem hebt gekregen?

Groetjes,
M

Ik heb het adres al ontvangen van bakmama, dus ik ga het naar je doormailen Mriek.

Groetjes,
Sandra

Super Sandra, dank je!

Groetjes,
M

En toch vind ik het dat je het beter aan rainbow kan overlaten en beslissen of je haar adres mag hebben… het is en blijft internet.

Ik snap wat je bedoelt Kim. Maar ik ben niets geks van plan, wil gewoon alleen een leuk kaartje sturen. Het lijkt me dat Rainbow daar geen bezwaar tegen heeft en om haar niet te belasten met wéér een adres-stuur-mailtje leek dit me een prima oplossing. Maar goed Sandra, het is aan jou. Ik heb in ieder geval nog geen mail van je ontvangen

Groetjes,
M

Kijk nog maar een keer goed in je mailbox Mriek

Groetjes,
Sandra

Mooi kaartje Rainbow

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers