Max en mama in het donker zaten?

Brrrr, er waren twee stroomstoringen hier! Een paar dagen geleden knipperden de lampen af en toe al en nu viel de stroom compleet uit in de hele wijk. Gelukkig had ik wel kaarsen in huis, maar wat irritant als je niks ziet! Max zat net te chillen in zijn wipstoel (bloedchagerijnig is meneer vandaag) en ik was aan het opruimen toen opeens: piew…alles donker werd! Max begon spontaan te huilen, al deed hij dat vandaag toch al heel veel. Ik tastte naar de kaarsen en toen ik ze eenmaal aan had, deed alles het weer. Ik net alles opgeborgen, viel de stroom wéér uit! Zaten we samen in het donker! Max weer: weeeeeh, weeeeh. Toen het licht weer aanfloepte (ik zag al mensen lopen met zaklampen haha), legde ik mijn chaggo beestje maar gauw in bed! Vanavond moet ik sporten…gezellig in het donker misschien wel weer, haha. Hopelijk blijven de lampen nu aan, want kaarsen geven echt 0,0 licht! En om dadelijk allemaal al naar bed te gaan… Nee, dank je!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

hmm bagger! maarre kaarsjes zijn wel gezellig! enne sporten in het donker? bedoel je in de slaapkamer?
hier nog zo’n chagerijn vandaag het heerst volgens mij

Whahahahaha Inge! Sporten in de slaapkamer hihi, kon er smakelijk om lachen!!! Vervelend idd Rainbow dat je ineens in het donker zat… Hier gelukkig niemand last van chagrijnigheid (is dat een woord???), alleen last van sneeuw alweer

als dat zo makkelijk gebeurd bij jullie zou ik een grote zaklamp bij de hand houden want kaarsen is niks en kunnen op zo’n moment zelfs nog gevaarlijk zijn ook.

Groetjes,

Michèle

Ja, het was vandaag dus 2x! Verder nooit eerder gebeurd, maar een knijpkatje ofzo kan geen kwaad! Je denkt altijd: wat moet ik daar nu mee, maar soms is het wel nodig!

Ik ben net gaan sporten, maar niet tussen de lakens hoor hahaha! Zou Eindhoven Noord in september een babyboom krijgen nu? Hmmmm…het was 's middags, dus ik denk van niet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ha ha ha je weet niet hoeveel er thuis zijn gaan lunchen he rainbow

Groetjes,

Michèle

Ow wat een bagger, echt ik ben altijd helemaal de kluts kwijt als de electriciteit uit valt… verschrikkelijk!
hoe afhankelijk ben ik van stroom nie normaal !
hier wast vorige keer met water, ook een paar keer in 1 week, ook zo heerlijk handig ! gelukkig had ik nog een pak water staat, kon ik de piepers teminste ergens in koken
droog koken is ook niks he !