Max moest in september terug naar de ka voor zijn scheve hoofdje. Maar vorige keer bleek op het CB dat zijn hoofdje achter blijft in groei, dus ik moest vandaag weer komen. Max zelf was goed gegroeid, maar zijn hoofdje maar 2 mm en dat was weer te weinig. Niet verontrustend, maar de arts vond het reden om naar de ka te bellen. Die zei ook, toen ze zijn marge oplas, dat we eerder moeten komen. We moeten nu in juli terug. Ze kijken dan of het gewoon Max zijn bouw is en zo niet, wat er dan is. De helmmaker zei dat het niet door de helm komt, want daarin zit genoeg ruimte. Dat zou ook betekenen dat alle helmkindjes een klein kopje hebben, wat me sterk lijkt!
Maar goed, ze gaan het weer bekijken.
Dat is al de zoveelste keer dat het ventje na moet worden gekeken…Met Eva kwam ik nooit bij de ha, laat staan bij dermatologen en de ka, maar Max heeft toch een iets dikker medisch dossier. Zijn er hier ook kindjes met een minder goed groeiend hoofdje? Ik maak me er niet zo druk over, want Max zelf is een levendig ventje dat het prima doet, maar toch, hij heeft al best veel ‘gehad’ in die 8 maanden dat hij er is…
Groetjes Rainbow, trotse mama