Max een kleine inbreker is?

Max heeft heel veel eczeem weer…Hij lag te krabben en met zijn hoofdje op en neer te bewegen…Zijn helm maakt het er niet beter op! Dus moet de helm tijdelijk af en moeten we zalf smeren. Om te voorkomen dat jij schuurt en krabt, heeft hij dit mutsje gekregen (alleen voor in huis hoor hihihi)…Vinden jullie hem niet een kleine inbreker met zijn bivakmutsje? En de wangetjes…hihi…doordat dat mutsje zo strak zit, lijken ze nog boller, hihi. Hij is wel een schattig inbrekertje he, of niet dan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

aaahhhh…heel erg schattig inbrekertje!

Lilypie First Birthday tickers

Oh dat vrolijke koppie!
Wat heerlijk eigenlijk dat kinderen (in dit geval) zelfs met zo’n muts vrolijk blijven!

Haha, hij kan zo in Opsporing Verzocht voor een overval op de plaatselijke Prenatal of de dichtstbijzijnde Bart Smit!

Groetekes, Sje

Wat een heerlijk vrolijk mannetje!

Groetjes,
Sandra

wat een super foto!! Ik moest gelijk glimlachen van Max, wat een schatje is het zeg!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zag hem nét op hyves. Zo bijzonder hoe vrolijk hij eronder blijft, het staat hem eigenlijk heel snoezig. Een heel dottig inbrekertje inderdaad

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh die mag bij ons best komen inbreken hoor, dan geven we hem nog wat lekkers toe ook.

Groetjes,

Michèle

hahahahaha schattigste boeffie wat ik ken !
eigenlijk moet hij zwart zijn, dan ist net zo’n ninja !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Aahhh wat een lievertje…

Liefs, Melanie

Supermooie foto van een heel knap mannetje

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ik zie het nu pas rainbow haha wat geweldig!!! wat een knap ventje!
en ik ken ze ik lag vroeger helemaal ingenesteld in die dingen. ook zo’n kapje op en mijn hele baby lijfje zat in het verband.
niet leuk zei mn moeder. ze had zo met me te doen.
hoe gaat het nu met kleine maxje?

Gelukkig is zijn eczeem een stuk minder! De zalven helpen heel goed, maar het is de vraag of het niet steeds terug komt door zijn helm. Maar ja, dan gaan we maar weer smeren. Hij is weer lekker de lieve grappige Max die alles in de gaten houdt! Lief he, dat inbreekkopje? Ik merk dat jullie hem graag in huis willen hebben, haha, dus ik vraag vannacht even aan hem of hij bij jullie allemaal binnen wil sluipen. Ok?

Groetjes Rainbow, trotse mama