Max af en toe heel grappig is?

Max zat bij papa op schoot voor zijn fles. Hij had wat last van zijn buikje en dus ging het drinken niet zo goed. Toen de melk op was, bleef het lang stil en kwam er geen boertje. WEL opeens een hele grote knal: PRRRT! Max schrok er zelf van! Vervolgens draaide hij zijn hoofdje om, zo van: wie deed dat nou? Hij keek heeeeel onschuldig, zo van: ik was het niet! Toen papa en ik lachten en ik zei: ‘Max! Wat was dat nou? JIJ was het!’ moest hij lachen, zo van: ja hahahaha, IK was het! Het is misschien nu niet zo grappig, als ik dit zo opschrijf, maar jullie hadden dat kopje van hem moeten zien na de scheetjes-kannonade!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahahahhahaha, heel herkenbaar en wij moesten er nu ook altijd zo om lachen, want die gezichtjes erbij!! hahahahahaha, wij noemen het altijd broekhoest, dus als bo een scheeltje laat, zeg ik : oho , wat is dat, en dan kijkt bo mij aan met een grote lach van oor tot oor, en ik zeg was dat broekhoest ??? hij helemaal lachen jaaaaaaaa zegt hij!! hahahahahahaha, maar goed, het wordt tijd dat ik dat niet meer doe, want het is uiteindelijk de bedoeling dat hij dit niet meer met anderen erbij doet hahaahahha, maar goed is hij nog net te jong voor denk ik!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Haha, dat is echt té grappig!

Groetjes,
M

Was Max het echt wel??

hihi, geweldig he! Ik vind die gezichtsuitdrukkingen, onschuldige of juist hele ondeugende blikken ook echt fantastisch. En jasper is er ook een ster in (vooral in die laatste…hihi )

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Ah ik zie het al helemaal voor me, lekker ventje. Overigens trekt morgan nog net zo;n gezicht hoor als ze weer eens heeft staan scheten laten

Groetjes,

Michèle

hahaha, lachen he! Ook echt schrikken van je eigen windjes…

Ik zou inderdaad papa ook niet helemaal vertrouwen hoor! Hier krijgt Nora ook regelmatig de schuld van papa, en als ze niet in de buurt is, de kat! mannen…

Mara ja, Max is natuurlijk ook een man!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Hahaha! Geweldig!
Die kinderen zijn niet helemaal gek!

Als we duidelijk ruiken dan Luka gepoept heeft, vragen we altijd:“Heeft Luka gepoept?”. En als hij idd gepoept heeft, begint hij met zo’n ondeugend lachje te lachen. Wel kruipt hij ook meteen naar de trap voor een schone broek…

Hihi geweldig!

Echt zo’n onschuldig gezicht en er dan lekker bij lachen. Maarre idd niet alle papa’'s zijn te vertrouwen. Hier krijgt Tim ook nog wel eens onterecht de schuld.

Groetjes,
Sandra

hahaha dan is het maar goed dat ik een beeldende fantasie heb ik zie het gelijk voor me
rico zelf zegt als hij nu een scheet laat: HAHAAAAA POEPIEEEEEEE!!
hahahha