Van mijn werk organiseerden wij vanavond een Idols-feest voor onze jongere klanten van 5 tot 18 jaar, zelf konden optreden en we een optreden van Marlies (ook bij ons uit de buurt) hadden geregeld. Mijn man moest ook werken, dus de kinderen zouden uit logeren bij opa en oma. Voor Mats de 2e keer dat ie uit logeren ging.
Kom ik om 22.30 uur thuis, staat er een boodschap van mijn moeder op het antwoordapparaat. Ze had al 3x geprobeerd Mats in bed te leggen, maar hij zette het gelijk op een brullen. Ze heeft hem wel even laten uithuilen, maar hij hield niet op en heeft nogal een harde stem. Toen ik hem kwam ophalen, hing ie al een tijdje de grapjas uit, door de gaan springen met twee benen tegelijkertijd (fontanelletje is zeker al dicht) en zich van expres op zijn kont te laten vallen. En toen ik daarom lachte en mijn lach achter mijn handen wilde verbergen, deed die apekop het ook na. Hartstikke wakker om 22.35 nog!
Wel lief, toen ik zei dat we gingen en ik zei dat ie opa en oma nog een zoentje moest (ja, nu nog even moeten, straks mogen ze) geven en tegelijkertijd een smakgeluidje maakte, ging ie ook braaf van stoel naar stoel om een zoentje te geven.
Thuis nog een flinke beker melk en hij sliep zo!
Dat was Mats zijn 2e logeerpartijtje, maar niet heus!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003