Mats uit logeren

Van mijn werk organiseerden wij vanavond een Idols-feest voor onze jongere klanten van 5 tot 18 jaar, zelf konden optreden en we een optreden van Marlies (ook bij ons uit de buurt) hadden geregeld. Mijn man moest ook werken, dus de kinderen zouden uit logeren bij opa en oma. Voor Mats de 2e keer dat ie uit logeren ging.

Kom ik om 22.30 uur thuis, staat er een boodschap van mijn moeder op het antwoordapparaat. Ze had al 3x geprobeerd Mats in bed te leggen, maar hij zette het gelijk op een brullen. Ze heeft hem wel even laten uithuilen, maar hij hield niet op en heeft nogal een harde stem. Toen ik hem kwam ophalen, hing ie al een tijdje de grapjas uit, door de gaan springen met twee benen tegelijkertijd (fontanelletje is zeker al dicht) en zich van expres op zijn kont te laten vallen. En toen ik daarom lachte en mijn lach achter mijn handen wilde verbergen, deed die apekop het ook na. Hartstikke wakker om 22.35 nog!

Wel lief, toen ik zei dat we gingen en ik zei dat ie opa en oma nog een zoentje moest (ja, nu nog even moeten, straks mogen ze) geven en tegelijkertijd een smakgeluidje maakte, ging ie ook braaf van stoel naar stoel om een zoentje te geven.

Thuis nog een flinke beker melk en hij sliep zo!

Dat was Mats zijn 2e logeerpartijtje, maar niet heus!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hahaha!!!
Lekker hè, die kleine apekopjes!!
Ik zie het al helemaal voor me hoor!
Lijkt me een leuk boefje.

Maarre, je werkt toch bij een bank?
En dan hadden jullie van daaruit iets georganiseerd voor de jongere klanten vanaf 5 jaar?
Snap er weinig van eigenlijk (maar ja, het is al laat en ik ben dan ook nog eens blond moet je maar denken )

Groetjes, mamma van Stephan

Goeiemorgen, wat ben jij nog laat! Of vroeg!

Ja klopt, ik werk bij een bank. We hadden voor nieuwe en huidige klanten van een bepaalde jongerenrekening deze avond georganiseerd. Volgens mij is ie wel goed geslaagd hoewel Marlies geen handtekening uitdeelden tot grote teleurstelling van de kinderen. Ik was een beetje nijdig daarom op Marlies, maar later hoorde ik dat Marlies het zelf wel wilde, maar iemand van het management het afraadde omdat het een week eerder uit de hand gelopen was. Dus Marlies treft geen blaam en mag wel een beetje reclame: www.mymarlies.com

Zeg uhhhh, IK vroeg?? En JIJ dan?? Hahahahaha!!!

Ik snap hem nu, het verhaal over je werk enzo.
Wel jammer zeg, dat Marlies geen handtekeningen mocht uitdelen. Kan me voorstellen dat dat juist voor die kids zo leuk was geweest.
Nou ja, Marlies zelf treft dus geen blaam.
Vond je het zelf verder ook gezellig?

P.S. Welterusten (of goedemorgen?)

Gewijzigd door - Bieb op 12 Sep 2004 01:07:47

Wel leuk zeg, dat ze zoiets organiseren. Wel jammer van die handtekeningen. Maar ja.
Hahahaha en wat een lekkere boef die spruit van jullie. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hoi Astrid,

Bedankt voor het werk dat je hebt gedaan voor de foto bij mijn handtekening. Waarschijnlijk omdat het een ingescande fot is en geen digitale is ie door het verkleinen niet meer zo duidelijk. Mats zijn ene oog lijkt nu wel kleiner dan zijn andere oog en Jens heeft wat vlekjes op zijn haar en onderlip. Ik ben er heel blij mee en als iemand de foto’s op normaal formaat wil zien, kunnen jullie dat op de MSN groep van de jongens doen.

Nogmaals bedankt!

hahaha ik zie het Carola, ik zal er nog naar kijken strakjes.

Carola,
Volgens mij is je foto zo beter. Voor jouw veranderd er verder niets hoor, dus je hoeft er zelf niks voor aan te passen !

Wow, wat een vrolijke koppies zeg!
Leuk hoor!

Hij is prachtig zo! Perfect, Astrid!

Ja, het zijn heerlijke, vrolijke boefjes!

Laat maar lekker gauw komen hoor Elly! Doe ikke graag.

Daarom heb ik nu drie foto-albums. Eén voor Jens, één voor Mats en van de allerleukste foto’s een bijgestelde voor mezelf voor het geval ze uit huis gaan en alle foto’s meenemen. Ik heb dat namelijk zowel bij mijn ouders (die hebben dus bijna geen foto van mezelf van vroeger) en bij mijn schoonmoeder (die heeft albums met ontbrekende foto’s die er later bij het uit huis gaan eruit zijn gehaald) dat dat toch wel een goed idee is.

Ik maak zo ontzettend veel fotos van Evianne..... Ik dank dat dat komt omdat ik er haast geen van mezelf heb. Ik was 3 maanden te vroeg geboren en van mijn geboorte ( en die eerste dagen )zijn er dus geen fotos. Daarbij zijn mijn ouders al lang geleden gescheiden en hebben die enkele foto`s zich al meteen gehalveerd. Door de verhuizingen en zo is er dus haast niks meer over. heb er hier eentje waarop ikke bijna anderhalf ben.

Kan jij gedachten lezen ofzo???
Ik dacht namelijk vanavond: zal ik eens een foto van mezelf plaatsen als kind zijnde…
En nu heb jij dat toevallig gedaan!!!
Echt heel grappig zeg!

Ik vind het trouwens een hele leuke foto joh!
Je lacht nu nog precies zo als toen.
Maar ben jij 3 maanden (!) te vroeg geboren? Dat zal, zéker in DIE tijd, toen er nog minder bekend was als nu, best moeilijk zijn geweest. Of niet?
In ieder geval heb je er niks aan “overgehouden” volgens mij (je kan in ieder geval kletsen en schrijven als de beste, hihi! Grapje hoor!!!)
Maar serieus, dat is toch niet niks, 3 maanden te vroeg.

Wel vervelend trouwens, dat je zo weinig foto’s hebt van jezelf als kind.
Mijn vriend heeft ook maar een paar foto’s van zichzelf als kind zijnde (vaak nog vrij onduidelijk ook) en dat vind ik écht héél jammer…
Graag had ik Stephan eens met z’n vader willen vergelijken, toen hij zo oud was als Steef nu is enzo. Ik kan dat wel met mezelf, want ik heb gelukkig ouders die het heel leuk voor me hebben bijgehouden en ik heb dus foto’s genoeg.
Verder had ik het uberhaubt heel erg leuk gevonden om te zien hoe mijn vriend als kind was…maar goed, ik dwaal af nu.

Ik hou het dus voor Stephan ook leuk bij. Omdat ik weet hoe belangrijk het later voor hem zal zijn om foto’s van zichzelf te hebben.

Misschien dat ik mijn kinderfoto nog wel plaats.
Enige probleem is dat ik hem dan eerst hier bij “ikkeben” moet plaatsen, voordat ik hem bij deze topic kan zetten (hij moet eerst op internet staan en dat is nog niet het geval).
En eigenlijk vind ik het een beetje raar om een foto van mijzelf bij “ikkeben” te plaatsen. Om daar speciaal een “onderwerp” van te maken.
Nou ja, je snapt wel wat ik bedoel… zucht (Bieb = moe)

Gewijzigd door - Bieb op 12 Sep 2004 23:50:56

hahaha ja Bieb ik heb voor die kinderfoto`s toch maar even een nieuwe topic gemaakt. Vond ik wel een leuk onderwerp.

Die draak probeerde het vanavond weer, hoor. Verschrikkelijk brullen in bed. Ik ben na 10 minuten naar hem toegegaan en zodra hij me zag, begon ie al te grijnsen, ofwel gewoon geen zin om te slapen. Nou, weer het slaapritueel afgewerkt en weer in bed gelegd. Zodra hij voelde dat zijn lichaam in horizontale houding kwam, begon ie al te brullen. Ik ben heel snel weggegaan en 15 minuten later was het stil.

Hij heeft dus gewoon nog geen slaap. Hij slaapt nu 's middags van 13.00 tot 16.30 en 's avonds van 20.00 tot 07.00, dat is toch niet teveel voor een baby van ruim anderhalf jaar? Jens sliep dit tot voor kort ook.

Volgens mij is dat niet teveel hoor. Stephan was/is ook best wel een slaapkopje.
Maar vollgens mij kan een kind niet echt “teveel” slapen hoor.
Ik heb altijd gedacht eigenlijk als Stephan weer eens lang sliep dat hij het dan wel nodig zou hebben.

Wel een boefje is het inderdaad! Dat er meteen een “big smile” op zijn koppie verschijnt zodra hij jouw ziet

P.S. Ik heb éindelijk eens op jullie homepage gekeken. Leuk om nu ook eens een gezicht te zien bij de naam SeeSeeEm!!
En zowiezo een leuke site trouwens!

Gewijzigd door - Bieb op 14 Sep 2004 20:53:21

Evianne slaapt smiddags een uurtje misschien anderhalf. Hahaha daar ben ik al blij mee want voorheen was dat maar drie kwartier. Savonds gaat ze om half 8 en dan tot 8 uur. Ze heeft nooit veel geslapen hoor. hihihi behalve maandagochtend, toen was ze pas om half tien wakker schrok me rot !