Matras

We hebben een nieuw bed voor jurian… Maar nu nog een goed matras. Waar moet ik opletten? Tips/advies? Jurian is ruim 4 jaar, normaal gemiddeld gewicht.

Bedankt!!

Geen duur matras aanschaffen. Wij hebben een kennis die bij een beddenspeciaalzaak werkt en een gewoon SG40-matras, dus met schuimrubber vulling, is voldoende voor kindjes van die leeftijd gaf zij aan. Ze heeft die simpele matrassen voor haar eigen kinderen ook en daar zou ze ze echt niet op leggen als ze wist dat er eigenlijk een beter advies gold.

Zonde van het geld om er een duur matras voor aan te schaffen want die kleintjes hebben relatief nog zo weinig gewicht dat een zoveel-zones-matras of een of ander auping-ding niet nodig is.

Bovendien hebben ze op die leeftijd nog weleens een ongelukje 's nachts (plassen, spugen), dus dan is het helemaal fijn als je geen heel duur matras in het bed hebt liggen.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Oct 2012 09:40:24

Sterker nog, te dikke matrassen zijn helemaal niet goed voor die kinderlijfjes. Toen wij Eriks nieuwe bed kregen in de zomer hebben we bij Leenbakker een matras gekocht. Kostte rond de 80 euro.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Wij hebben ook 1 van de leenbakker gehaald. Inderdaad ook rond de 80 euro! Voor die kleine lijfjes maakt dat dure dikke, spul niks uit!

Groetjes Manderijn.

Bed komt 27ste binnen dus nog even naar leen bakker…

Wij hebben voor Merel een matras van de Ikea. Ook rond de 70/80 euro.

Groetjes Natasja

Wij hebben vorige week matrassen en dekbedden bij de Leen Bakker gekocht. We werden prima geholpen en gingen uiteindelijk met de goedkoopste matrassen naar buiten. Matras kostte 99 eur. Wat ik in ieder geval nog onthouden heb van haar advies is dat het matras niet te hard moet zijn. Omdat je kind nog zoveel groeit en dat is dan niet goed. Verder wees ze ons de goedkoopste matrassen aan die het beste waren voor kinderen. Tim lag eerst in een peuterbed en nu dus groot stapelbed, dus moest ook nieuwe dekbedden kopen. Waren nu in de aanbieding voor 18 eur. Kinderen hebben het snel warm, dus advies was niet te dik dekbed en ook geen dons. Geloof polyster dat ze ons adviseerde, want deze kon ook in de wasmachine.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Sandra… ik zit even op de site te kijken van leenbakker … welke zou je dan nav afgelopen zaterdag adviseren? Dan kan ik hem gewoon bestellen … Heb nl nogal last van mijn bekken en ga bijna niet winkelen oid…

Dus als je wil helpen online … LIEF!

Wij ook die van Ikea, speciaal voor kinderen werd er daar gezegd.

We hebben de Poleyther matras Royal Sleep,

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers