Kent iemand dat?
Als ik er aan denk word ik al blij. Omdat ik een oppas moet zoeken als ik naar een praktijk moet, ben ik gaan zoeken naar een masseur aan huis. Maar ja, hoe en waar zoeken? Ben bang dat het iets ranzigs is.
Ik ben er ook niet in thuis, dus als er iets in de advertentie staat wat aangeeft dat het zo zo is, kan ik dat misschien over het hoofd zien.
Nu kwam er op mijn werk een man die massages geeft. Een hele nette Indische man (niet dat dat iets uitmaakt, maar op de een of andere manier hebben die naar mijn idee meer met spirualiteit, of hoe je dat noemt). Hij was net op weg met zijn massage tafel naar een cliënt/klant.
Hij heeft me zijn kaartje gegeven. Hij geeft ook cursussen met van allerlei soorten massages. Hotstone, vlindermassage, gezicht massage (face-lift effect)…etc etc
Zijn website wag er netjes uit, en een massage is of 25 euro of 35 euro. Ligt aan de duur.
Ik heb er zo’n zin in, gewoon iets voor mij. Al mijn geld gaat al op aan Sarah en dan kan ik nu steeds iets in een potje doen zodat ik 1 keer in de maand een beetje kan ontspannen.
Dus…om een lang verhaal kort te maken (ben ik nu te laat mee, haha), heeft iemand hier ervaring mee, is het wat, hoe werkt het, hoe weet je zeker dat het niet iets ranzigs is…?
Groetjes, Boukje