Massage aan huis

Kent iemand dat?
Als ik er aan denk word ik al blij. Omdat ik een oppas moet zoeken als ik naar een praktijk moet, ben ik gaan zoeken naar een masseur aan huis. Maar ja, hoe en waar zoeken? Ben bang dat het iets ranzigs is.
Ik ben er ook niet in thuis, dus als er iets in de advertentie staat wat aangeeft dat het zo zo is, kan ik dat misschien over het hoofd zien.
Nu kwam er op mijn werk een man die massages geeft. Een hele nette Indische man (niet dat dat iets uitmaakt, maar op de een of andere manier hebben die naar mijn idee meer met spirualiteit, of hoe je dat noemt). Hij was net op weg met zijn massage tafel naar een cliënt/klant.
Hij heeft me zijn kaartje gegeven. Hij geeft ook cursussen met van allerlei soorten massages. Hotstone, vlindermassage, gezicht massage (face-lift effect)…etc etc
Zijn website wag er netjes uit, en een massage is of 25 euro of 35 euro. Ligt aan de duur.
Ik heb er zo’n zin in, gewoon iets voor mij. Al mijn geld gaat al op aan Sarah en dan kan ik nu steeds iets in een potje doen zodat ik 1 keer in de maand een beetje kan ontspannen.

Dus…om een lang verhaal kort te maken (ben ik nu te laat mee, haha), heeft iemand hier ervaring mee, is het wat, hoe werkt het, hoe weet je zeker dat het niet iets ranzigs is…?

Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

ervaring met een masseur aan huis wel maar die woont bij me ben dr mee getrouwd haha maar nee niet met jou situatie.
maar waarom zoek je geen vrouwelijke masseur want dan weet je zeker dat het niets raars zou zijn… alhhoewel zeker hahaha

iig geniet ervan want jij verdient net als ieder ander om zo n en dan lekker verwend te worden

before you judge me, try hard to love me

Ja, precies, heb op internet gezocht naar vrouwen, maar daar kreeg ik al helemaal een naar gevoel van.
En de kaartjes die je bij de supermarkt zie vind ik iets te zweverig.
Maar deze man die mij zijn kaartje gaf zag er niet uit als een raar iemand, Gewoon van middelbare leeftijd, en nu is hij bezig met een praktijk in mijn stad, maar dat duurt nog even.

als ik het goed begreep kwam hij op je werk voor een klant dus die klant is neem ik aan een collega van je zou je het hem of haar niet kunnen vragen over hoe het verliep en hoe de man over kwam tijdens de massage?
anders zou ik naar een massage praktijk gaan en daar vragen of ze ook aan huis komen dan weet je zeker dat je goed zit dat zou ik iig doen ik zou namelijk ook niet zomaar iemand uit de krant plukken of van het prikbord in de supermarkt.

before you judge me, try hard to love me

Voor de zekerheid kun je de eerste keer toch iemand thuis uitnodigen, een vriendin ofzo. Dan kun je aankijken hoe die man handelt en of je je er prettig bij voelt.

Wij hebben alleen op een vakantieadres eens een masseur laten komen, die direct 5 man achter elkaar deed. Hij was een bekende van degene die het huis verhuurde, dus zo kwamen we erop. Verder geen ervaring mee, maar ja, je brengt toch iemand je huis in, waar je kind ook ligt, ik zou ook een beetje achterdochtig zijn…

Ben benieuwd of en hoe je het gaat doen!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ Mamma van 3 jongens
nee, ik werk in een tankstation, en hij kwam alleen even tanken. Kende hem alleen van gezicht. Hij komt vaak tanken. En omdat ik mijn één-na-laatste dag had trakteerde ik de vaste klanten op cake. Hij vroeg wat ik nu ging doen, ik vertelde dat ik ging leren, voor onderwijzeres. Hij zei daarop dat hij ook les gaf, maar dan in het geven van massages, bla bla bla, zodoende.

@Liske, dat is wel een goeie ja, dan nodig ik nog iemand uit
hebben we een dubbele massage.
Is vast wel iemand voor te vinden…

Hmmmm, misschien ben ik wat TE voorzichtig, maar ik krijg hier een beetje een vreemd gevoel bij. Vraag me niet waarom, want ik ken die man natuurlijk niet. Maar gewoon, ook omdat hij je zag bij de benzinepomp…Misschien weet hij dat je alleen bent? Ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik zeg maar gewoon wat ik voel. Ik zou er zelf mee uitkijken en in elk geval ALTIJD zorgen dat je niet alleen bent met Sarah. Je weet het tegenwoordig gewoon niet…Zelf kies ik liever voor gewoon een massage bij een sauna of in een praktijk…vind ik toch iets veiliger. Maar je bent volwassen en weet zelf wat je wel en niet moet doen he? Het is maar een tip!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ken het wel, nooit zelf gedaan, maar ken iemand die het doet, gewoon een leuke kerel. Wat je kunt doen is hem bellen en vragen of hij je de contact gegevens van een klant kan geven, dan kun je het daar aan vragen en ja zou de eerste keer ook iemand uitnodigen, misschien kun je een vriendin overhalen om het ook te proberen, dus eerst jij, dan zij! Dan voelt het misschien fijner! Lijkt mij ideaal! Maar goed je kan hem ook gewoon vragen of hij je door kan verwijzen naar een vrouw! Lekker joh! Massage aan huis, daarna die kerel de deur uit en jij je bed in! hihihih

Hij heeft een website, en ziet er gewoon heel professioneel uit.
De massage van 25 minuten kost 25 euro, Die van 50 minuten 35 euro, dus ook niet duur.
Denk idd dat ik een vriendin laat komen. Misschien wel mijn gastouder, die doet zoveel voor Sarah en mij, en ze is bijna jarig.
Ze houdt erg van massages, maar ja, geen tijd.
Nu maar hopen dat het geen freak is, beetje vreemd verjaardags cadeau dan, hihi…