Martijn vandaag ook jarig is (geweest)

Tja, onze knul is vandaag ook jarig geweest.
Het lieve mannetje is vandaag 4 jaar geworden,
we hadden een prachtige dag natuurlijk met erg mooi weer.
Hij had van ons een mooie step gekregen, waar hij gelijk mee ging steppen,
en het ging hartstikke goed!

Veel kadootjes gehad, en het manneke ligt sinds een uurtje moe maar voldaan in bed@@@

Gr mama van 2 kids

Gefeliciteerd! Gaat 'ie maandag naar school of is 'ie al begonnen?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gefeliciteerd!! Fijn dat hij een leuke dag heeft gehad

Liefs Michelle

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Anouk

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Proficiat nog!
Groetjes Nancy

hartelijk gefeliciteerd nog! wat leuk, fijne dag gehad??

Alsnog gefeliciteerd! Nu geen peutertje meer maar een kleuter… Weer een fase voorbij!

Ook leuk om nu eens een naam te weten

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

bedan
Hkt voor jullie reakties dames! En Suszje idd kan me voorstellen dat je het leuk vindt om een naam te horen, onze andere zoon heet trouwens Wouter…
MArtijn is al 5x geweest om te “wennen” hij vond het de eerste keer geweldig,
tweede keer werd al ietsje minder en 3e keer zei hij Ik wil niet naar school, ik wil weer naar de andere school (= psz) Maar als we weggaan, is er niks meer aan de hand hoor, dat vind ie het prima.

Ach , we zijn onze oudste gewend die had nl . 4 maanden moeite met het naar school gaan,. (dus erger kan niet hahah!)

Ach, we zien wel, vanaf morgen mag ie idd hele dagen oftewel de ma woe en vrij morgen en dinsdag en donderdag hele dag.

Hopelijk wordt ie zo moe, dat ie 's nachts eindelijk gaat doorslapen…

Ik hoop dat hij het leuk gaat krijgen op school. Wennen aan nieuwe dingen is niet altijd makkelijk, dat herken ik van mezelf en nu helaas ook van mijn Erik. Het zou fijn zijn als hij inderdaad gaat doorslapen, dat heeft hij nog nooit gedaan, toch?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Maar 2 hele dagen? Dacht dat het 3 hele dagen waren? Maar zal wel per school verschillen.

Liefs Michelle

Sorry ben te laat, maar alsnog gefeliciteerd met zijn verjaardag.

Groetjes,
Sandra

bedankt sandra , overkomt mij ook altijd, dus ik herken het wel

Mriek: idd heeft ie nog nooit gedaan, dus we blijven hopen…

bij ons hebben ze in groep 1 nog maandagsmiddag vrij, vanaf groep 2 ook niet meer.

Groeten,