Martha ? heb je nu al een

Baby??? Ik zie je niet online dus stilletjes hoop ik dat je bevallen bent van een wolk van een dochter maar ja da’s een 50% kans maar ik vind alysia zo’n lekker koppie hebben…Ps Carlin ook wel hoor maar die blonde strengen door A haar haren toppie dus ik ga een poll maken of het een jongen of een meisje wordt hahahaha nee hoor geintje!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hier nog zo’n nieuwsgierig iemand Martha
Ik hoop dat je misschien al bevallen bent van een gezonde dochter of zoon!
Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, mamma van Stephan

Helaas, nog steeds niet. Ben nu 40 weken en 1 dag.

Pfffffff…ellendig lijkt me dat, als je de uitgerekende datum voorbij bent.
Heb je nog wel last gehad van (voor-)weeen of helemaal niet meer?

Nou, succes in ieder geval!

jee marty wat erg ,het laat wel op zeg wachten zeg .ik hoop dat het gauw gebeurt
veel sterkte

veel liefs marielle knuffels van tanja

hoop dat je nu wat heb hoor wachten is ook maar niks en vooral met deze warmte

nou meis suc6 he

Ben nu 40,2 weken zwanger en nog geen eind in zicht. Moet woensdag weer voor controle. Vanmiddag even gewinkeld voor plantjes in de tuin, maar het lopen gaat echt niet meer. Had zo’n pijn in mijn rug en dikke voeten, ben maar meteen gaan liggen. Hoop dat het nu snel komt, want dit wachten is ook voor de andere twee kids in huis niet leuk.

het duurt nu wel echt lang dan ,als het niet meer gaat allemaal .volgens mee krijg je dan een jongen, die wil gewoon lekker bij zijn moeder blijven, lekker dwars grap je hoor marty .ik denk dat je ukkie eens ernstig moet toe spreken .ik wens jullie heel veel sterkte .

veel liefs marielle en knuffels van tanja

Vervelend Martha, kan me voorstellen dat je er echt even genoeg van hebt nu.
En helemaal met dit warme weer.
Ik duim echt voor je dat die kleine niet lang meer op zich laat wachten!!
Sterkte!

P.S. had je nou nog last gehad van (voor-) weeen verder?

Gewijzigd door - Bieb op 17 May 2004 22:22:17

De weeën zijn wel afgezakt, dus slaap 's nachts beter. Dit kindje plaagt me echt hoor. Zit de reacties te lezen, gaat hij/zij lekker aan het dansen in mijn buik.
Volgens mij krijg ik mijn handen vol aan deze. Heb vanmorgen al een lang gesprek met mijn buik gehad dat het nu toch echt wel genoeg is. Ik kon mijn bed niet eens uit, zo gezwollen zijn mijn voeten. Mijn badslippers passen niet eens meer. Ik heb al bedden verschoond en was afgehaald en de wasmachine aangezet. Wil dat dit kindje het niet comfortabel meer heeft in mijn buik.

Hoi Marty
Ja ik kan me voorstellen dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd, vooral met dit warme weer! Ik hoop voor je dat deze uk snel besluit om geboren te gaan worden!!

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Ben afgelopen woensdag voor controle geweest en stond binnen 5 minuten al weer buiten. Bloeddruk was gezakt, hartje geluisterd en weer een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Ik ben vandaag 41 weken en wordt hier langzamerhand een beetje ongerust. Babietje is aktief, maar ik hoor zulke horror verhalen. Ben heel benieuwd wat ze vrijdag gaan doen als het nog steeds niet is geboren. De gynaecoloog denkt dat het toch nog voor vrijdag komt. Ik hoop het ook.

Hoi Martha,

Ik had altijd gedacht dat ze je dan na een paar dagen weer wilden zien voor controle, en niet pas ruim een week later als je al 41 weken bent!

Ik kan me voorstellen dat je je er inmiddels niet meer prettig bij voelt.
Maar wat Armanda ook al zegt: probeer niet te luisteren naar die horrorverhalen en als iemand met zo’n verhaal begint zou ik gewoon melden dat ik liever POSITIEVE verhalen hoor.
Jemig, da’s toch logisch dat je niet op enge verhalen zit te wachten?
Hou je er aan vast dat je bloeddruk goed is en het hartje van de baby goed klopt en dat hij/zij lekker aktief is.
Dat zijn toch goede tekenen!!

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt voor je dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten!

he marty gaat het nog ???

veel liefs marielle knuffels van tanja

Ik ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het nu gaat!!

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hier nog zo’n nieuwsgierig (belangstellend) typje

Hoop dat alles goed gaat met jou en de baby.

ja ik denk (hoop) dat de baby er nu ook wel zou zijn hoor. en zo niet heel veel sterkte want het zal best zwaar wezen nu. kuss

maureen

denk kom terug en dan staat er vast hoera een …

maar helaas hoop dat het nu ondertussen wel zo is

en anders sterkte marty

wat een gedoe he??
ik hoop voor je dat je er snel van “verlost” ben.
(bedoel ik niet negatief hoor)
heel veel sterkte en ik hoop snel wat van je te horen

Hoi Martha,

Inmiddels via een andere topic van Kim gehoord dat je bevallen bent van een zoon.

GEFELICITEERD!!!

Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Geniet ervan!

Liefs, mamma van Stephan