Marlala felicitatie

van harte gefeliciteerd met je klein meid en veel geluk ermee.
ik geloof nl niet dat er een topic is geweest waarin stond dat je kleine meid was geboren en anders heb ik hem over het hoofd gezien
dus bij deze

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik las het ook dat je kleine meid Femke 15 dagen is en kon me al niet herinneren dat er een topic over was of zo ( kan me ook vergissen hierin trouwens want ben echt een zeefje op het moment. Maar hier komt ie dan

Gefeliciteerd met kleine Femke

Heel veel geluk en plezier samen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Veel geluk met Femke!!!

Groetekes, Sje

Heel veel geluk met jullie dochter femke!

groetjes Gytha

Ze had het verteld in de topic van Tweetyx wat we doem met pasen… zij kreeg een kindje

Groetjes,

Michèle

quote:
Haha, bijna vergeten dat ik hier ook af en toe eens post. Maar even ter berichtgeving op m'n voorgaande berichtje op dit topic: ... ben idd op 2e paasdag bevallen van onze dochter!

Femke was bij geboorte 50cm en 4015gr! Flinke tante en ze doet het hartstikke goed! Heel tevreden dametje.

Bevalling duurde 8 uurtjes, maar de laatste 4u bleef de ontsluiting hangen op 8cm, dus moest ik naar 't zh. Al met al heb ik daar nog geen 2u op de verloskamer gelegen, dus viel achteraf nog mee.

Dus jullie weer een beetje digi-tantes geworden, ook al ben ik geen frequente bezoeker!
Groetjes Marla

Klopt helemaal Michèle. Ik denk dat we met meerderen in de drukte van pasen ( en hier de verjaardagen van mijn dochter en ik ) deze topic niet meer verder bezocht hebben. Schaam schaam want dit is altijd super leuk nieuws he.
Maar zoeiets verdient dan ook wel een eigen topic hoor, whahaha niet tussen soep en aardappeltjes door in een paastopic. Bij deze staat ie er dan…

He, ik heb geloof echt iets he-le-maal gemist!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja gezien er best wel wat mensen nog gereageerd hebben dacht ik dat ze meeste het wel wisten… maar je hebt helemaal gelijk asje.

Groetjes,

Michèle

Nu het er zo staat heb ik het indd gelezen jah pffffffff zijn at nog zwangersschapshormonen???

Groetjes Michelle

Van harte gefeliciteerd met je dochter.
Heel veel geluk.
heb er ook helemaal overheen gelezen

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

ook van ons van harte!! echt superleuk! Hoe gaat het met haar?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ah wat lief!!

Thanks!

Nee ik had ook nergens een topic geopend, dat klopt. Zo’n regelmatige bezoekster ben ik hier niet, maar ik vind 't wel erg lief dat jullie het dan doen

Femke is geboren op 13 april j.l. na een bevalling van 8u, waarvan de laatste 4u ik ben blijven steken op 8cm ontsluiting, dus naar het zh moest. Madammetje lag in sterrekijkerspositie, daarom schoot 't niet op. Ik moest uiteindelijk op m’n zij liggen en op 't laatste moment is ze toch nog naar de juiste houding gedraaid. Vervolgens heb ik 'r in 7 min uitgep… om 12.41u. Dezelfde avond mochten we nog naar huis, ook al had ze een wat hoog geboortegewicht (4015gr), meestal houden ze de kleintjes dan een nachtje over ivm bloedsuikertestjes, maar alles was al snel okey.
Ook ik ben er zonder “kleerscheuren” van af gekomen, dus een vlot herstel wat dat betreft.
M’n bekkeninstabiliteit was ook spontaan over (echt hormonaal hè). Alleen natuurlijk een megaspierpijn, maar da’s logisch .

Femke zelf doet 't hartstikke goed, de hele kraamweek heerlijk pittig geslapen en gegeten zonder moppers, totdat de kraamverzorgster wegging natuurlijk hè .
Na een dag of 10 ging het met de krampen van kwaad tot erger, en kreeg ze ook spuitluiers (op fv…). Dus niet goed. Nog even 't weekend aangekeken… maar toch weer aan de bel getrokken ivm Lactose Intolerantie wat in de familie zit (vrij ongebruikelijk bij blanke mensen, maar ja…). Dus madam zit nu aan de Nutramigen, sinds vandaag eigenlijk, had gister al willen beginnen, maar de ha belde pas om 19.45u… geen apotheek die dan nog open is natuurlijk

Verder is 't gewoon een lekker moppie! Jens is ook heel wijs met z’n kleine zusje en wil 'r zo vaak mogelijk knuffelen, echt superschattig

Wederom: bedankt voor de felicitaties
Groetjes Marla en fam.

quote:
Nu het er zo staat heb ik het indd gelezen jah pffffffff zijn at nog zwangersschapshormonen???????

Groetjes Michelle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://by.lilypie.com/S788p2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” /></a>

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/xLkOp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Whahaha daar mag jij het vast nog op gooien wellicht. Ik ben dit stadium helaas voorbij.

Gefeliciteerd!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha uit het oog is niet uit het hart hier hoor

Enne fijn dat ze het zo goed doet, en ook fijn dat je dat zo snel herkend. Ik hoor vaker dat je bij tweede kindjes toch dingen vergeten bent van de eerste.

Groetjes,

Michèle

Heb ik weer een meevaller Asje

Groetjes Michelle

Joepie geboren op mijn verjaardag dus. Ben ik ook weer een muts, er stond nl duidelijk 2e paasdag geboren en ikke niet linken naar de 13e april he.

gefeliciteerd meid!!
geniet er van!

groetjes!!

karin

Hahaha ook nog gefeliciteerd met je verjaardag dan Asje, hetzij wat laat, maar zeker niet misgund

Gefeliciteerd met Femke.

Veel geluk en geniet er van.

Groetjes,
Sandra