Marijn vast tussen de trap treden

Net de schrik even goed te pakken. Was de was aan het opvouwen boven en hoor ik Marijn ineen keer gillen. Ik wil naar beneden lopen zie ik hem met zijn hoofd tussen de trap treden zitten. En ja de heen weg wil vaak wel maar de terug weg niet!!! Heb van alles geprobeerd maar het lukte niet. Was toen al redelijk in paniek zag de brandweer al onze hele trap aan gort zagen met Marijn er nog tussen. Ik naar de buren om hulp te vragen en na lang wurgen is het toch gelukt om hem er uit te krijgen. Marijn er heel rustig onder gelukkig. Vanmorgen wilde het wel zei hij. Maar nu ging hij het nooit weer proberen.
De boef. Hij heeft nog even lekker bij mama op de bank gezeten en we hebben ff lekker wat gedronken. Nu slaapt hij heerlijk.

Pffff…wat een actie. Gelukkig is het goed afgelopen, zonder brandweer

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

jeetje wat een schrik. Maar wel fijn dat hij er zo rustig onder bleef want anders wordt het nog een veel akeligere situatie. Bah, stel je voor dat hij helemaal in paniek raakt ofzo en je dan zo 123 niks kunt doen. Maargoed, dat was gelukkig niet zo. Hij heeft zijn lesje igg wel geleerd nu!.

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Oohhh hoe verzint ie het!!! Gossie ik zie het helemaal voor me, gelukkig maar dat hij zo rustig bleef, maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij dat even niet meer was…stel je voor de brandweer erbij… had vast de krant gehaald! Maar gelukkig goed af gelopen en meneertje weer een wijze les geleerd!

Die dochter van jou is ook een grapjas Melancholiek… met -8 op blote voeten en met een strandemmertje naar buiten…hihi wat wilde ze gaan doen???

Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Bah wat naar zeg.

Fijn dat alles goed is afgelopen, want je moet er idd niet aan denken dat hij nog langer vast had moeten zitten.

Groetjes,
Sandra

@Mama van Jasper
Heb de trap nog eens goed bekeken maar die had helemaal gesloopt moeten worden omdat het frame van ijzer is dus dan hadden we vast in de krant gestaan, 112 groningen. haha nou heb het liever zo opgelost.

@Melancholiek
Wilde ze een iglo bouwen haha. Het is echt uitkijken met die kleintjes. Ik heb de achterdeur altijd op slot. Wij hadden vorig jaar een 3 jarig jongetje in pyama op zijn loopauto bij onze school staan , wilde naar de winkel toe. Gelukkig kende ik hem van het kdv en heb ik zo zijn ouders kunnen bereiken.

@Miss T
Zie het al helemaal voor me, je dochter achter in de auto met strijkplank naar de dokter toe. Maar gelukkig lukte het thuis om haar te bevrijden

Ach ja ik had/heb zelf ook altijd van de fratsen . Ik ben keeper bij damesvoetbal geweest ik de bal lag achter de boarding dus ik dacht hang er ff over en dan tik ik de bal zo terug. Nou nee hoor ik kukel zo erover en dan lig je dan 21 jaar en allemaal jongens achter het doel hihi

Dit is precies de reden dat we beide trappen dicht hebben laten
maken. Niet dat ze dan niet ergens anders klem kunnen zitten hoor.

We hebben aan de eettafel bijvoorbeeld een bankje staan.
En Jitse kon daar leuk tussen de poten door kruipen.
Tot ie te groot werd natuurlijk, toen zat ie klem
Toch iets minder dramatisch dan een trap.

Oh, mij zus heeft ooit op 13 hoog tussen het hekwerk van een balkon
klem gezeten. Toen was er ook even paniek in de tent…

Trouwens, met een trap met metalen frame kun je waarschijnlijk de
treden aan de onderkant losschroeven, en dan er uit schuiven.
Lijkt me makkelijker dan een houten trap waar de treden in
de zijkant vast zitten.
Dan wordt het namelijk inderdaad de trap slopen.
Of in elk geval de betreffende trede.

M.

@
Ja de treden kun je wel losschroeven maar dan zit hij nog vast aan het hekwerk dus dan moet je dat nog door flex-en dus ws moest de hele trap gedemonteerd worden. Maar ja er zijn zoveel gevaren in huis. Dion heeft een periode gehad dat hij aan de douche slang ging hangen en ja als je dan valt en je blijft met je hoofd erachter hangen, dan wil ik niet weten wat er dan gebeurd. Het blijft uitkijken met de deugnieten.