Marijn is nu zo’n anderhalve maand zindelijk. In het begin ging het af en toe nog even mis maar na een week ongeveer nog 1 a 2 ongelukjes in de week dus helemaal top. Nu zijn we met pinksteren op de camping geweest en vanaf dag 1 heeft hij ongeveer 2 keer per dag in zijn broek geplast en de andere keren gaf ik aan Marijn moeten we even plassen en soms zei hij hetzelf. Het was niet dat hij de wc eng vond of vreemd maar hij nam geen tijd om te plassen omdat hij het te druk had met spelen en stel je voor dat er iemand met je schep of fiets van door gaat. Het interesseerde hem jammer genoeg dat hij in zijn broek plaste dus om hem met zijn natte kleren te laten lopen was ook geen straf of motivatie. Nu we thuis zijn gaat het wel beter maar plast hij nog af en toe in zijn broek. Heb hem vanmiddag weer een luier omgedaan en gezegd als jij niet naar de wc gaat moet je maar weer een luier om. Eerst wilde hij niet maar later gaf hij zich over en ik heb hem er ook niet meer over gehoord. 's middags heb ik de luier toch maar weer afgedaan om het te proberen en dit ging goed tot onder het eten meneer weer de helft liet lopen omdat hij het te druk had. Rest van de plas wel op de wc gedaan.
Is dit nu een terug val of is het verstandig om het weer een luier om te doen waar ik eigenlijk voor pas omdat hij wel weet wanneer hij moet plassen maar alleen geen tijd heeft voor zijn idee. Aan de ene kant denk ik je weet wanneer je moet plassen maar je gaat niet dus kan ik na een tijdje hem er best voor straffen maar ja mss maak je het alleen maar erger doordat je er dan druk op gaat leggen maar aan de andere kant moet hij ook weten dat het gedrag niet acceptabel is.
Heeft iemand tips wat kan ik hier mee moet of kan doen.