Marijn alleen mee naar buiten ging


#1

Donderdag mocht Marijn voor de tweede keer proefdraaien op de basisschool. Vanaf kwart over 8 is er toezicht op het plein en een van de kleuterjuffen ging naar buiten en ik zei tegen Marijn ga je met Juf D mee naar buiten? Ja, is goed zei hij. Ik vertelde hem dat ik binnen bleef (werk op de school waar hij naar toe gaat) Hij liep netjes mee en heeft keurig gedaan wat er van hem verwacht werd ging keurig in de rij staan. Ben nog wel even naar hem toegegaan toen hij zijn jas aan het ophangen was maar ben ook niet mee de klas ingegaan.
Ik had zoiets van als hij dit nu al wil ga ik hem niet laten wennen dat ik mee het plein op ga of mee de klas in.
Als ze aan het oefenen zijn hoeven ze verder nog geen werkjes te maken maar hij wilde dit graag wel doen en heeft een mooi eendje geplakt.
Dat maakt je als moeder toch wel heel trots. Een paar maand geleden was hij met dit soort momenten nog heel bleu maar hij is echt gegroeid daarin.


Gewijzigd door - pranger7 op 16 Mar 2012 21:54:29


#2

Wat fijn zeg! Ik kan alleen maar hopen dat het hier net zo goed zal gaan. Vind je het gek om te werken op zijn school of valt dat mee?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Ik vind het eigenlijk wel prettig dat hij bij me op school zit. Ik ben onderwijsassistente en zal dus ook niet veel met Marijn te maken hebben. Ik kan hem meenemen naar en van school en dat scheelt een hoop geregel.



#4

Oké. Ja, dan kan ik me indenken dat het zelfs wel handig is. En je zal neem ik aan nooit in de klas staan waar Marijn in zit?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Ik ben niet bevoegd om les te geven dus dat probleem krijgen we niet. Mijn collega’s gaan op het moment dat hun kind bij hun in de klas komen naar een andere groep zodat ze hun eigen kind niet in de klas krijgen. Of ze moeten er zelf geen problemen mee hebben.



#6

Dat lijkt me ook wel een goed plan. Lijkt me toch lastig om bij je eigen kind in de klas te staan, of je nou les mag geven of niet. Het blijft toch je kind…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#7

Fijn dat het zo goed ging.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers