In alle hektiek hier zou ik haast vergeten dat jullie aan het verhuizen zijn, hoe gaat het daarmee?? Al over of moet dat nog? Ik weet dat je geen internet hebt tijdelijk maar zag je wel effe voorbijflitsen vandaag
groetjes Kim, mama van
en
In alle hektiek hier zou ik haast vergeten dat jullie aan het verhuizen zijn, hoe gaat het daarmee?? Al over of moet dat nog? Ik weet dat je geen internet hebt tijdelijk maar zag je wel effe voorbijflitsen vandaag
groetjes Kim, mama van
en
lief dat je aan me denk .ja het is hier ook lekker druk .maar de verhuizing is op 23 december .ja met verhuizing zie je hoeveel spullen een mens wel niet heb hihihihihi.maar goed alles gaat lukken .en het internet is er nog steeds snap er ook niks van .dus af en toe als ik even wil ontspannen kruip ik er even achter .maar als we over zijn ,hebben we als het goed is ook meteen internet .dus ik hou je op de hoogte .ja martin die lievert heeft voor ons drietjes voor eerste kertsdag bij een restaurant geboekt lief he .ja hij zei we zijn dan toch druk bezig .en dan heb je geen zin om te koken .maar hij zegt niet waar, dat is geheim zegt hij leuke he
groetjes marielle mama van
10-10-01
Gewijzigd door - Marielle van tanja op 08 Dec 2005 10:15:55
dat is lief van hem,en idd scheelt gelijk hoop gestres met koken en opruimen,jullie hebben zat te doen,zijn dan net over
nou suc6 met verhuizen
Bianca,Dylan & Kaitlyn
wat lief van hem!! hoef je je daar allesinds al geen zorgen over te maken!! van hieruit ook veel succes met de verhuis!
liefs jessica, &
Oooh heerlijk dat jullie dan uit eten gaan! Wat een super goed idee van hem
Moet er persoonlijk niet aan denken om 2 dagen voor de kerst te gaan verhuizen…(ik moet al helemaal niet aan verhuizen denken hihi. Maar zal er toch binnenkort aan moeten geloven )
Succes!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
bedankt meiden .ja bieb jij bent ook binnenkort aan de beurt .maar dat komt allemaal goed
groetjes marielle mama van
10-10-01