Marianne van harte gefeliciteerd met je verjaardag
En hele fijne dag
Marianne Jarig is
Lang zal ze leven!
Gefeliciteerd Marianne. Hoeveel jaren jong?
Maak er een fijne dag van met man en kind.
Groetjes Maaike
" border=0>
quote:
Gefeliciteerd Marianne. Hoeveel jaren jong?
24 jaartjes OUD alweer!!! HELP ik heb mijn eerste grijze haar en rimpel ontdekt
Hihihihi
Groetjes Marianne mama vanRuben
gefeliciteerdddddddddddd en een hele fijne dag gewenst
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
marianne gefeliciteerd met je verjaardag
en een fijne dag toegewenst.
groetjes katinka
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijne dag
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
marianne ook van deze kant van harte gefeliciteerd .en nog vele jaren .en maak er een feest dag. van veel plezier .ook niels en ruben gefeliciteerd
groetjes marielle mama van tanja
tanja is nu
Marianne,
Van Harte gefeliciteerd meis. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt met je kleine en grote ventjes!
quote:
24 jaartjes OUD alweer!!! HELP ik heb mijn eerste grijze haar en rimpel ontdekt![]()
Voel me ineens hééééél oud…hihihihih
Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan
" border=0>
24 jaartjes oud ??? Tis dat ik veel met ouderen mensen werk, maar anders ging zelfs ik me oud voelen nu.
Nou meissie, Mega gefeliciteerd en nog heel veel super, toffe, gezonde en happy jaartjes erbij.
Beetje raar eigenlijk.
Ons bedje kwam zoals afgsproken tussen de middag, Ruben sliep lekker bij oma zodat we in all erust het bed konden monteren.
maar er waren een paar stangen te min en het ene nachtkastje was groter dan de ander.
dus we hebben gister nog naar drachten moeten rijden.
maar een prima service daar hoor, kreeg zelf nog een klein kadootje een moton extra terwaarde van 55,- nou dat was die 10,- bezine toch wel weer waart
verder zijn gister mijn schoonouders nog even geweest, en zoals verwacht altijd een doodsestilte was blij dat die snel wegwaren
verder komt vanavond mijn broertje met vriendin nog effe langs want die kon weer eens niet was weer met de band op toernee, dus vanavond even een tussen stop zodat hij toch nog even bij zijn zus langs komt.
En verder allemaal kaartjes gehad en centjes een bloemetje een gourmet stel en en en dat was het eigenlijk wel.
dus het was een beetje een dag die anders als anders liep.
Groetjes Marianne mama vanRuben