Da’s geen babynestje, da’s een voetenzak (voor bijv. het voorste zitje). Tuurlijk kun je die ook gebruiken als nestje (hebben wij destijds ook gedaan, want zo’n nestje is belachelijk duur een voetenzak voldoet net zo goed), maar aangezien er nergens vermeld staat dat het achterste zitje helemaal plat te klappen is, zou ik het toch even navragen voor de zekerheid.
Die voetenzak staat er mogelijk alleen maar bij omdat het kindje in het voorste zitje de meeste kou opvangt.
Bij onze Marco stond er destijds namelijk vermeld dat het achterste zitje helemaal plat te klappen was.
Misschien staat er wel dat het voorste zitje geschikt is voor een kindje van 6 maanden, omdat het achterste zitje helemaal niet geschikt is voor kindjes van die leeftijd. Dat het kindje daar nog ouder voor moet zijn.
Als je een kindje van 6 maanden in het voorste zitje hebt zitten, dan heb je toch niet ook nog een pasgeboren baby die in het achterste plekje moet kunnen? Je hebt op z’n vroegst pas weer een pasgeboren baby als je oudste kindje een maand of 10 is.
Dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en echt goed navragen. Ik vind het een onduidelijke advertentie.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 26 Jun 2011 14:33:22