Marco duowagen in de aanbieding, is dit een goede?

Ik kwam ineens op internet deze duowagen tegen van Marco:
http://www.kadocus.nl/marco-duo-kinderwagen.html
Dit is niet dezelfde als die Sje had, maar is dit wel een goede?
Want hij heeft verder alles wat je van een duowagen mag verwachten en 100 euro is natuurlijk niks voor een goede duo!
Wie weet en kan me vertellen of dit wat is, ik kan er verder niks over vinden op internet…

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Normaal is 'ie 190,- euro. Is dat vergelijkbaar met prijzen van andere duowagens? Zo ja, dan zal het wel goed zijn, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Over deze wagen kan ik geen oordeel geven, maar over het merk Marco waren wij bijzonder tevreden.

Groetekes, Sje

Ik zie in de advertentie nergens staan dat het achterste zitje helemaal plat te klappen is zodat er een baby kan liggen. Dat zou ik wel even checken. Want als het een wagen is met alleen maar 2 gewone zitjes, dan heb je er nog niks aan.

Groetekes, Sje

@Sje: In de beschrijving staat dat het voorste zitje voor een kindje vanaf 6 maanden is. Dit geld dus niet voor het achterste gedeelte.
Daarnaast staat er rechtsboven naast deze aanbieding een babynestje dat je er bij kan bestellen voor 25 euro.
Het lijkt me dan logisch dat er een baby in kan?

Da’s geen babynestje, da’s een voetenzak (voor bijv. het voorste zitje). Tuurlijk kun je die ook gebruiken als nestje (hebben wij destijds ook gedaan, want zo’n nestje is belachelijk duur een voetenzak voldoet net zo goed), maar aangezien er nergens vermeld staat dat het achterste zitje helemaal plat te klappen is, zou ik het toch even navragen voor de zekerheid.

Die voetenzak staat er mogelijk alleen maar bij omdat het kindje in het voorste zitje de meeste kou opvangt.

Bij onze Marco stond er destijds namelijk vermeld dat het achterste zitje helemaal plat te klappen was.

Misschien staat er wel dat het voorste zitje geschikt is voor een kindje van 6 maanden, omdat het achterste zitje helemaal niet geschikt is voor kindjes van die leeftijd. Dat het kindje daar nog ouder voor moet zijn.

Als je een kindje van 6 maanden in het voorste zitje hebt zitten, dan heb je toch niet ook nog een pasgeboren baby die in het achterste plekje moet kunnen? Je hebt op z’n vroegst pas weer een pasgeboren baby als je oudste kindje een maand of 10 is.

Dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en echt goed navragen. Ik vind het een onduidelijke advertentie.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 26 Jun 2011 14:33:22

@Sje: Ja klopt daar heb je weer gelijk in. Daarom vroeg ik het hier dus eerst maar even na, voordat ik iets bestel waar ik niks aan heb.
Maar je hebt helemaal gelijk, ik vond het ook al zo goedkoop.
We gaan gewoon over een week of 5/6 eerst even langs de babydump en misschien andere zaken. Want het lijkt me toch het makkelijkst de wagen even te kunnen uitproberen. Thanx voor je reactie, je hebt me enorm geholpen

quote:
je hebt me enorm geholpen

Ja, of niet natuurlijk. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Groetekes, Sje

Haha das waar, maar vond het al echt heeeeel goedkoop en dan koop ik toch liever een wat duurdere maar wel heeeeeele goede Loop er ten slotte straks wel even mee

Laat even weten welke het uiteindelijk geworden is he?!

Groetekes, Sje

Doe ik! Ik heb nu al zin om 1 te halen, maar is nog veel te vroeg, anders staat ie zo in de weg

Ja, en als je hem nu haalt, dan gaat de garantie al in. Ben je straks als je hem in gebruik neemt al een heel stuk garantie kwijt. Zonde!

Groetekes, Sje