Manon ging staan!

Ze ging zomaar staan!

De afgelopen dagen al eens op de bank en toen eens toen ze naast oma zat maar nu helemaal alleen in de kamer. Eerst op de hurkjes en toen zo de lucht in en later weer terug naar de hurkjes.

Ook loopt ze vandaag heel goed aan 1 handje recht vooruit ipv rondjes!
Ook liep ze achter haar poppenbuggy. Die is toch weer en stuk wiebeliger dan de loopauto.

Ik begin nu toch erg benieuwd te worden naar een lopende Manon!
Hoop stiekem dat het niet zo lang meer zal duren…

Tessie

Wauw wat goed zeg!!!
Kan ze het Ruben ook even voor doen?
die staat zind een paar dagen af en toe een los, zonder dat hij het door heeft

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wat een knappe dame!

Kan ze voortaan lopend terug naar verboden plekjes in de huiskamer in plaats van kruipend!

Groetekes, Sje

Hey, wat leuk zeg!!!
Nou, ik denk dat je niet lang meer hoeft te wachten op die “lopende Manon” want als ze het eenmaal door hebben…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

he goed zeg!!! Luca gaat wel lopen vanaf de bank of de tafel en dan heel de kamer door, maar in het midden van de kamer staan, dat heeft hij maar een paar keer gedaan, en toen issie ermee opgehouden!!! You go girl!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat goed van Luca!
Loopt ie echt al los?

Tessie

Wat knap zeg allemaal! Joel doet alleen z’n rondje om de tafel of achter de loopwagen. Aan twee handen loopt hij nog erg voorover, dus ik denk dat het nog even duurt voordat hij het alleen gaat doen. Het komt zoals het komt.
Wel grappig lijkt me om te zien als ze ineens los staan zonder het eigenlijk in de gaten te hebben.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

ja lief joh, soms lijkt hij wel dronken, maar het gaat steeds beter!!! Vanmiddag ging hij weer een keer zelf staan midden in de kamer, misschien dat hij dat ook door heeft! Buiten wil hij nog niet loslopen, maar wel aan 1 handje, dan lopen we samen naar de speeltuin. Sinds ik dat doe, loopt hij steeds meer zelf in huis. Hij is er zelf ook helemaal trots op!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker