Mannen..... hahahaha

Jaja de kleine is bijna 1 jaar en papa heeft voor het eerst een hele dag alleen met zoonlief doorgebracht omdat mama op stal aan het werk moest met de paarden…
Deze mooie gelegenheid kwam nog niet eerder aan bod want papa had nog geen vakantie gehad maar nu dus even kunnen ervaren hoe het voelt om 'mama’te zijn
Kom ik even thuis voor het eten, wat ik nog moest koken omdat ie daar écht geen tijd voor had, zegt ie: pffff heb zo’n last van mijn rug, ben gewoon helemaal kapot!
Hahahha toch best wel zwaar he schat, dat ‘mama-zijn’ ?
Hij wilde in elk geval niet met me ruilen! Al hadden de mannen het wel erg naar hun zin gehad met zijn tweetjes en af en toe op zaterdag en zoals nu vond ie geen probleem…
En dan te bedenken dat papa nieteens hoefde schoon te maken, geen boodschappen hoefde te doen, geen eten hoefde te koken of hoefde te wassen of strijken want dát heb ik dus nog gedaan tussen de bedrijven door…

Liefs

Haha, wat kunnen ze dan klagen, hè? Alle respect voor de mama’s!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hihi dus hij heeft ook even ervaren hoe het mama zijn is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ja hahaha. Hier is papa een weekje vrij geweest met Liam. Voor elk dutje dat Liam deed, deed papa er ook eentje!!

Gewijzigd door - jo79 op 27 Jul 2011 11:51:09

Chris zegt altijd tegen mij… Lieverdje ga jij maar lekker 40 uur werken, dan zul je zien dat je bij thuiskomst echt geen zin hebt om nog weg te gaan!

Ik zeg tegen hem, Lieverdje blijf jij maar lekker thuis bij de kids… dan zul je zien dat je savonds ECHT WEL EVEN WEG WILT!

Maar dat zien ze niet hè!

Liefs, Melanie

Hahaha, herkenbaar! Ik stond er vorige week alleen voor omdat mijn vriend in Amerika zat voor zijn werk en alles liep tip-top door. Huis aan kant, kindjes fris, werken etc. Ga ik maandag uit eten, kom ik thuis, liggen de kids wel in bed, maar voor de vaatwasser had hij geen tijd gehad en oooo, moest de bak ook worden uitgespoeld? Ja, maar wanneer dan??? Ik denk dat het hier een t-zooi zou worden als ik een week weg zou zijn! En papa zou overspannen raken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

hahhaa ja dit had ik al een beetje voorzien… want toen ik zwanger was hebben we af gesproken dat hij 1 dag in de week thuis zou blijven met kleine (mijn voornaamste reden was omdat mijn papa niet oud is geworden en vroegr een hele drukke baan had, en ik hem weinig heb gezien in de tijd dat ik klein was, en dit wilde ik anders met mijn dochter) maar ook zeker dat hij ook echt snapt hoe zwaar het af en toe kan zijn met een peutertje, meestal is het dan 'min huishoudelijkwerk’maar soms leg ik ook nog ff een brieffie klaar met dingen die hij ff moet doen hoor !!!

super knap van jouw vent ! en ook fijn dat hij snapt dat het toch best zwaar is

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha ook hier heel herkenbaar. Hier kan vriendlief aardig in de stress schieten als er eten gekookt moet worden en baby van 4 maand fruit moet hebben en een peuterpuber zo aan het eind van de middag ook vermaakt moet worden.
Als mama dan thuis komt ist altijd een bende

Ik heb een eigen bedrijf aan huis. Ik draai 7 dagen per week 24 uur-Diensten … en dat 365 dagen per jaar. Ik ben verzorgende, verpleegster leerkracht … Ik ben huishoudster & kokkin … Ik ben rechter, politieagent & psycholoog … Ik jaag 's Avonds de krokodillen onder het bed vandaan & 's nachts sta ik op om nachtmerries weg te troosten … Ik ben soms nog wakker als iedereen al slaapt & mijn wekker gaat vroeger dan welke andere wekker in huis. Ik ben mama, een hele mooie baan…!!

Hihihihi, heel herkenbaar
Hier geeft mannetje niet toe dat t zwaar is… maar ondertussen is er idd ook niks gebeurd als ik thuiskom
Wel goed dat jouw man/vriend het wel doorheeft dat t niet alleen maar de hele dag koffiedrinken en op je luie reet zitten is met 2 kinderen in huis

Ook hier is het een puinhoop als papa even alleen is geweest met de kids…
Maar hij zegt wel dat hij het zwaar vind met de kids, dus hij snapt gelukkig ook dat als hij thuiskomt van zijn werk ik ook even iets ‘anders’ wil doen na een hele de met de kinderen.

Ik herken het totaal niet toen ik laatst 3 dagen met madelon weg was, waren de mannen hier ook met zijn tweetjes, maar me huis en kind waren tip top in orde

René was wel moe maar dat ben ik zelf ook als ik vanaf kwart voor 6 met Dylano in de weer ben.
Ben blij dat mijn mannetje een uitzondering is

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 27 Jul 2011 20:38:43

agossie, wat hebben die kerels het toch zwaar.

Hier geen last van hoor.
Ben sowieso elke week al een dag met de jochies thuis,
en als Diana eens een paar dagen of een week op pas is,
is het ook helemaal niet erg.

M.

Hier is het niet herkenbaar. Mijn man heeft geen papadag, maar als ik eens een dagje weg ben dan kan hij het prima aan in zijn eentje. En ziet alles er gewoon netjes uit aan het einde van de dag en is hij niet gestrest ofzo. Echt heerlijk dus.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers