Mannen en oma's

Je moet ze nooooit samen op je kind laten letten, apart dat gaat goed maar samen is geen succes…Mama loopt effe weg, hoort een bons en daarna een woest gekrijs en ja hoor Sofie plat op haar gezicht tussen 2 etende !! honden in, krijsen krijsen krijsen en ja hoor BLOED!!
Papa zegt tand kapot, oma zegt door de lip en tja deze mama heeft nu een witte wollen trui die wel de vuilnisbak in kan, zo zeg wat kan zo’n kleintje bloeden, wat het nu precies is weet ik niet maar ik heb haar een ijslolly gegeven en ze is weer stil, kijk zo wel rustig wat er aan de hand is …dikke lip lijkt me, dan morgen maar niet mooi op de foto…helaas

Kussies

Jeetje mina dikke kus van mij hoor er op…

en een nog dikkere kus van jordy die ookal een blauwe lip heeft

Tries

ps jullie moeten maar leren niet ALLES het zelfde te doen he

Achgoss…!
Geef je haar even een dikke kus van mij en een nog véél dikkere knuffel van Stephan?
Is ze trouwens al weer beter?

Groetjes, Bianca

neeeeee dat gaat ook niet he kim oma en man samen

hahahahah

maare sofie dikke kus van ons en hoop dat je er geen last meer van heb of krijg

groetjes bianca

tja het was dus door de lip, geen losse tand, drama werd weer erger toen ijsje op was dus nog maar eentje gegeven, kan volgens mij weinig kwaad, van die zakjes met ranja erin, smaakt vast erg lekker… we hebben daarna samen tandjes gepoetst en die zaten allemaal nog vast, geen gezicht zo’n klein lipje wat ineens 2 keer zo dik is .Knuffels en kusjes zijn dankbaar in ontvangst genomen en ze slaapt nu heerlijk met konijn en zonder speen want die wilde ze niet( ook goed natuurlijk!)

Kussies

Achhhhhhhh arme Sofie! Wat kan zo’n kleintje bloeden he! Eva is nu 2 keer tand door dr lip gevallen en allebei de keren kon mama’s trui gelijk met vlekkenspray de was in.

Dikke kus van Eva voor je zielige lip, liefs Els

Sofie, ook een knuffel en kusjes van martha.