Mannen en de was doen

Hoi,

oh ja je werkt 32 uur, da’s nog best veel idd. Dan kan ik me goed voorstellen dat je een taakverdeling hebt, en de klussen verdeeld.
Zeker met onregelmatige tijden en diensten, dan lijkt het me toch heel anders
dan dat je vaste tijden/dagen werkt van 8 tot 17 bijvoorbeeld.
(zoals in ons geval: ik werk overigens 24 uur/ dus 1 dag minder)
Heb wel aangegeven dat dit max is. Zeker met 2 kids ben je druk zat.
(ook al zijn het geen kleine babietjes meer haha*)

Gr. mama van 2 kids

@mamavan2kids: met 1 kind is die 32 uur goed te doen hoor, en we gaan nu kijken hoe het met 2 kinderen gaat…
Het zal idd drukker zijn, en ik heb gelukkig wel de optie om nog een dag minder te gaan werken. Maar we gaan kijken hoe het gaat, juist met die onregelmatige diensten is (of was) het goed te doen.
En daarbij moet ik zeggen dat de tuin mijn man’s hobby is, dus niet echt werk zeg maar…
Scheelt ook weer!

Lilypie First Birthday tickers

Ik doe de was liever zelf, weet niet hoe het er anders uit zal komen te zien . Moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg vind. De wasmachine staat op de zolder en ik vind het best wel even lekker om me boven even terug te trekken en even rustig de was op te hangen ofzo als mijn vriend beneden met de kids is.

Mijn vriend werkt 40 uur en ik 24. Voorheen deden we het huishouden veel samen.Sinds 1,5 jaar hebben we iemand gevonden die ons helpt in de huishouding en dat is super. De ene week poetst ze boven alles en de andere week beneden, 2 uurtjes per week. We hoeven eigenlijk alleen maar de toiletten bij te houden dan, het stofzuigen en dweilen en wat er tussendoor vies wordt. Onze badkamer is ontzettend groot en ik ben superblij met haar hulp, want ik was daar toch altijd veel tijd aan kwijt. Nu kunnen we onze vrije tijd meer aan de kinderen besteden.

Tuin hebben we beide een hekel aan, dus die hebben we een paar jaar geleden helemaal laten betegelen met natuursteen. Wat grote plantenbakken er in en speelgoed voor de jongens en daar heb je niet veel onderhoud aan.

Vind het wel heerlijk dat het zo’n mooi weer is, dan kan de was lekker buiten drogen.