Manderijnenjochie vandaag jarig is?


#1

… tenminste dat denk ik…! Aangezien ik onderstaande tekst van vandaag in een ander topic over verjaardagscadeautjes voor een twee jarige vond:

[Onze grote man heeft vandaag een loopmotor gekregen… kind is dolblij… Ha ha
Ook krijgt hij nwog een nieuwe glijbaan, en een gewne fiets. Voor de rest duplo. Oh en van ons een schooltas en een bakje en beker!
Groetjes Manderijn.]

Je ticker staat ook op twee jaar, dus ik ga er maar vanuit dat het klopt…
Van harte gefeliciteerd dus met je mannetje en een hele fijne dag, met al zijn mooie cadeautjes!!! Die loopmotor, is dat zo’n zwart met oranje van de BartS. ? Super gaaf zijn die…

Wel even reageren he Manderijn, straks heb ik t helemaal mis… hihi

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#2

Ik denk dat we inderdaad mogen concluderen dat er bij de familie Mandarijn vandaag een feestje is!

Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!

Groetekes, Sje


#3

Ja dat klopt, heb der op fb.

Ook hier nog een keer gefeliciteerd!!

Liefs Michelle



#4

Joehoe, gefeliciteerd ook hier!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Aaah lief!!

Ja inderdaad is onze grote vent vandaag 2 geworden!! Leuk feessie! Haha… kinderfeestjes zijn gewoon leuk!
Lekker feest van 15.00 tot 19.00 met patat en hamburgers en worstjes van de bbq… Heerlijk!
Gruwelijk verwend. Curverbak vol duplo. Fiets, grote glijbaan… En van ons de loopmotor, was ie helemaal mee in zijn nopjes!
Google maar via google op afbeeldingen en dan Repsol loopmotor, dan staat ie boven aan! Cool ding! Haha!!

Heerlijke dag, nu uitgeput in bed!!

Groetjes Manderijn.


#6

Oh, zo’n motor! Leuk ding is dat. Net echt! Een klein broertje van een kindje van school crosst er ook altijd mee rond als-ie zijn grote broer mee naar school komt brengen.

Groetekes, Sje


#7

Ja leuk is dat he? Mooie brede wielen zodat ie niet gelijk omvalt! Alleen er af komen zonder dat ie valt is nog even een kunstje!

Groetjes Manderijn.


#8

Sorry, ik ben een dagje te laat maar op fb was ik wel op tijd

Gefeliciteerd en fijn dat het zo’n leuke dag geweest is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#9

Een dagje te laat helaas. maar alsnog van harte gefeliciteerd
Hoop dat hij een super leuke dag heeft gehad!!

Liefs X

Gewijzigd door - Nemo op 08 Aug 2012 14:17:59


#10

Super die loopmotor! Dat was idd degene die ik bedoelde. Jasper is er ook helemaal wild van. We hebben m zelf niet, maar op de creche wel.
Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad en het mannetje heerlijk is verwend!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar