Ik heb vanmorgen mijn jaarlijkse suikercontrole gehad. Op zich checken ze elke 3 maanden maar 1 kaar per jaar lopen ze me helemaal na. Alles was op zich goed. Mijn waardes waren heel mooi dus de medicatie ie helemaal aangeslagen. Alleen mijn slechte cholesterol was 2.6, die moet 2.5 of lager zijn. Als die over 3 maanden nog zo is dan moet ik daar ook medicijnen voor gaan slikken, dat probeer ik te rekken want ik moet wel al die zooi de rest van mijn leven nemen natuurlijk. Alleen in mijn urine heeft ze bacterie aangetroffen die kunnen duiden op een blaasonsteking. Ik heb op veel plassen na verder geen klachten dus morgen nog even een vers potje inleveren en dan weten we het zeker of ik nog een kuurtje krijg of niet. Misschien is dat wel waarom ik weer zo moe ben steeds.
Oh ja en ik moet mijn ogentest weer krijgen maar verder is het dus allemaal goed. Helaas geen verlaging van de medicatie maar in iedergeval ook geen verhoging ervan.
Nu alleen nog om 16.30 naar de dietiste en de rest van de dag ben ik lekker vrij. Dus zo me mijn mannetje naar de markt en lekker niks doen.
Groetjes,
Michèle