Jeetje wat ben ik ziek geweest. Het is lang geleden maar deze keer was het echt raak. Ik begon om dinsdag op woensdagnacht om 1.00 met overgeven en heb de rest van de nacht de pot gezien. Ik was letterlijk helemaal leeg toen de wekker ging.
Hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar ik heb morgan op het kdv gekregen. Het arme kind heeft zichzelf bijna helemaal aan moeten kleden omdat mamma steeds omviel. Ze had wel door dat er iets niet goed was dus ze was heel lief. De rest van de dag in bed gelegen en later in de middag weer wat gaan eten.
Het rotste vond ik nog dat ik bij kone nooit 1 dag ziek geweest ben en prompt in de eerste maand van mijn nieuwe baan ziek was maar ja ik kon echt niet meer. Maar goed vandaag weer aan de slag, alleen worden als ik zo ziek ben mijn spieren meteen aangetast zeg maar. Door het niet eten en geen medicijnen kunnen nemen en het feit dat mijn lijf een loopje met mijn suikers neemt krijg ik ontzettende pijn in mijn benen. Maar lang leven het ov zeg maar.
Maar jeetje ik hoop dat het minimaal weer 5 jaar duurt voor ik weer zo ziek wordt.
Groetjes,
Michèle