Mamma ziek

Jeetje wat ben ik ziek geweest. Het is lang geleden maar deze keer was het echt raak. Ik begon om dinsdag op woensdagnacht om 1.00 met overgeven en heb de rest van de nacht de pot gezien. Ik was letterlijk helemaal leeg toen de wekker ging.

Hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar ik heb morgan op het kdv gekregen. Het arme kind heeft zichzelf bijna helemaal aan moeten kleden omdat mamma steeds omviel. Ze had wel door dat er iets niet goed was dus ze was heel lief. De rest van de dag in bed gelegen en later in de middag weer wat gaan eten.

Het rotste vond ik nog dat ik bij kone nooit 1 dag ziek geweest ben en prompt in de eerste maand van mijn nieuwe baan ziek was maar ja ik kon echt niet meer. Maar goed vandaag weer aan de slag, alleen worden als ik zo ziek ben mijn spieren meteen aangetast zeg maar. Door het niet eten en geen medicijnen kunnen nemen en het feit dat mijn lijf een loopje met mijn suikers neemt krijg ik ontzettende pijn in mijn benen. Maar lang leven het ov zeg maar.

Maar jeetje ik hoop dat het minimaal weer 5 jaar duurt voor ik weer zo ziek wordt.

Groetjes,

Michèle

Meid toch! Ik miste je hier al! Ik dacht: Michele is er niet, dat is niet goed! Wat verschrikkelijk dat je zo ziek was. Je weet dus niet waar het van kwam? Wel lief dat Morgan je een beetje spaarde, dat ze voelde dat je niet okay was! En ja, jammer dat je nu meteen ziek was bij je nieuwe baas, maar dat kan gebeuren natuurlijk. Ik ben ooit meteen op mijn eerste dag ziek geweest! Gelukkig gaat het weer beter met je!

Enne…ik heb het idee dat Inge ook ziek is. Die heb ik ook al een paar dagen niet gezien hier??

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ik had al wat op mijn hyves gezet mobiel zodat jullie wisten hoe of wat en Melanie wist het ook (twitter) maar inderdaad ik had niet eens de puf om te ikkebenne. Vandaag had ik introductiedag op mijn werk dus in mijn pauze geen tijd voor jullie helaas. Maar ik was echt helemaal op en kapot gister. De leidster zei al toen ik morgan bracht van had gevraagd of ik har aan de deur aangepakt had maar dat vond ik ook zo zielig om haar zo te dumpen, maar ik was wel weer snel weg omdat ik de kindjes niet aan wilde steken. En waar komt het vandaan… tja mijn leidinggevende heeft het gehad, morgan had zaterdag gespuugd, bij mervin heerst het dus tja zoek maar uit.

Groetjes,

Michèle

Wat naar joh. Hopelijk ben je er nu inderdaad voor heel lang van af!

Groetjes,
M

Jeetje heftig michèle, hopelijk ben je er voorlopig weer vanaf.

Gr Patries

Ik hoop het ook al was ik wel blij dat het nu was en niet morgen anders had ik 1 de gyno weer kunnen verzetten en 2 zaterdag misschien niet met pappa uit eten gekunt

Groetjes,

Michèle

Ik had het indd gelezen op je hyves, wat een ellende. Fijn dat het weer beter gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Ziek zijn is nooit leuk, maar al helemaal niet als je net bij je nieuwe werkgever bent begonnen. Maar goed hier kun je tenslotte niks aan doen.

Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent.

Groetjes,
Sandra

op 5 gezonde jaren!

ik ben meestal wel een paar keer per jaar ziek, ben jaloers op je! Maar ja, jij hebt je diabetes en dat gedoe met je baarmoeder… Das is ook niks natuurlijk! Maar fijn dat je daarnaast bijna nooit ziek bent! Dan heb je een goede weerstand!

Maar je kunt je beroerd voelen met een buikgriep he! Gelukkig ben je weer opgeknapt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Meestal heerst het idd rond de tijd dat er weer griepprikken uitgedeeld worden merk ik, want meestal heb ik net een griepje gehad en daarna krijg ik de prik… Ik hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt en er helemaal van af bent! Beterschap!!!

beterschap meid

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

@ Liske beide zijn opgelost, zie topic hyteroscopie

@ yavahn zolang het bij mij nog om de 5 jaar is weiger in mijn griepprik nog.

Groetjes,

Michèle

Ik wist het inderdaad via Twitter :smiley: hahahha

Ben je nu weer helemaal opgeknapt??

Liefs, Melanie

Ja gelukkig wel melanie want ik gan morgen weer bruidsjurken passen en 's avonds uit eten en naar de bios met mervin.

Groetjes,

Michèle