Mamma van diantha

ik zal me even voorstellen,ik ben melinda de partner van christa.zij had zich al voorgesteld en toen ik de site had gezien vond ik het ook wel erg leuk.we zitten alleen nog te tobben om een foto er bij te plaatsen,het lukt maar niet.we hebben al van alles geprobeerd.en een banner lukt ook nog niet.
we hebben hem wel gevonden op baby brabbel,nu nog hier zien te krijgen.
groetjes melinda.

Gewijzigd door - diantha op 04 Jan 2006 19:08:

Gewijzigd door - diantha op 06 Jan 2006 17:30:45

hallo, jij ook leuk dat je er bent. ik ben hier ook nog niet zo heel lang hoor! De foto’s staan er nog niet, maar ik denk dat iemand anders dat beter uit kan leggen. ben er nml zelf ook erg lang mee bezig geweest. blijven proberen, t lukt vast wel.

Groet, Ellentje
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hoi hoi
ook van harte welkom hier! wat leuk dat je ons ook komt vergezellen op dit gezellige forum!
ik ben jessica mama van twee lieve jongens stef en lars en gehuwd met rudi
heel veel plezier hier!

liefs jessica, &

Hoi Melinda, gezellig dat je ook komt mee kletsen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hoi hoi,

ook welkom op Ikkeben.
Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Su6 met het plaatsen van de banner.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Melinda,

Ons lukte in het begin ook niks, na lang bezig geweest te zijn is het ons gelukt om een foto en een banner te plaatsen. Het is even uitzoeken maar het lukt jullie ook vast.

Ik zal me ook voorstellen ik ben Silvia ben samenwonend met mijn vriend Stefan en op 19 augustus 2005 is onze dochter Fleur geboren. Ik heb voor jullie een uitleg erbij gedaan hoe je een foto op de forum plaats, een banner plaatsen op het forum werkt hetzelfde als voor een foto.

Even de uitleg van Els gecopieerd

Uitleg voor het plaatsen van een foto op het forum

1- Je plaatst een foto op internet, bv hier op de site, (maar niet op het forum, op de site daar kan je wel direct een foto plaatsen vanaf je harde schijf )
2- je gaat met je muis op de foto staan en klikt op de rechtermuisknop
3- je gaat naar eigenschappen, klik op je muis
4- je selecteert de URL dit is een lange code met letters en getallen bijvoorbeeld: http://www.banner.nl/files/images/223.jpg
5- met een rechtermuisklikje kopieer je de URL
6-je gaat naar het forum
7-je drukt op het 7e knopje van links, die met het bergje
8- er verschijnt [ img] [ /img] op het bericht
9- je zet je cursor ertussen, en doet dan weer een rechtermuisklik
10- je drukt op plakken en zorgt dat er geen spatie oid ertussen komt te staan [ img] hier komt dus de URL van je foto maar dan zonder spatie [ /img]
Voor een banner ziet het er als volgt uit maar dan zonder spatie.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes Silvia

S.kouwenhoven

Gewijzigd door - fleur05 op 05 Jan 2006 01:12:03

hey silvia, bedankt voor je uitleg.
het is nu gelukt om een foto te ktijgen bij mama van.
groetjes christa