Mamma thuis en Morgan gevalueerd

Ik heb een heerlijk niksdoen dagje gehad. Ik ben vanmorgen eerst lekker terug me bed ingedoken toen ik Morgan weggebracht had en heb nog dik 2.5 uur geslapen. Volgens mij had ik het nodig Daarna lekker op de bank gekropen en de Nevelen van Avalon gekeken. Heerlijk en zo’n ontzetten mooi verhaal, Morgana heeft haar naam niet voor niks naar de hoofdpersoon gekregen natuurlijk. Het boek leest overigens meteen een stuk makkelijker moet ik zeggen Ik kende namelijk alleen de Arthus saga. Zelfde personen, maar uit het oogpunt van een man geschreven en voor wie de Nevelen niet kent en Marion Bradley niet kent, zij schijrft enkel en alleen uit het oogpunt van de vrouw.

Om twee uur hadden we een evaluatiegesprek op het kdv bij Morgan. En dat was goed. Ze gaat mooi mee in de groep. Bijt ook beter van zich af en der spraak is met sprongen vooruit gegaan. Ook laat ze heel duidelijk merken als ze iets wel of niet leuk vind. Alleen kan ze net als thuis snel jammeren als ze haar zin niet krijgt of als iets niet lukt. Dat kennen we. Oh ja en ze waren verbaasd dat ze soms ineens huilt. Herkenbaar van thuis en van Mamma. Als ik zelf (grote) spanningen gehad heb dan kan ik eens uit het niets gaan huilen en dan ben ik het kwijt. Dat heb ik altijd gehad dus ik ken het wel. Ik heb ook gezegd laat maar uithuilen ze trekt daarna wel bij.

Waar we alleen erg verbaasd over waren is dat ze daar dus naar de wc gaat en ook wat op de wc doet. Hier taalt ze er niet naar en als ze het wel doet dan komt er niks. En daar gaat ze voortdurend. Ze draagt nog wel een luier maar das meer voor de zekerheid. Ik heb wel aangegeven dat ik dat dus niet wist en niet zo geamuseerd was dat we dat niet wisten. Zij dacht dat we dat dus wel wisten. Maar goed als dat het ergste is dan valt dat ook weer mee. Ik ga haar thuis overigens niet pushen want ik weet dat morgan alles in der eigen tempo doet en op het kdv ziet ze andere kindjes naar de wc gaan dus dat stimuleert ook meer natuurlijk. Maar verder was alles helemaal goed.

Groetjes,

Michèle

Wat een heerlijk dagje! En wat een goede berichten over Morgan. Gek inderdaad dat jullie niets wisten van haar toiletavonturen daar, dat soort dingen zouden toch direct door de groepsleidsters verteld moeten worden zou je zeggen. Nou ja, je weet het nu in ieder geval. Go Morgan!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Weer een grote vink voor Morgan dus!!! Ze doet het heel goed zo te lezen! Enne, mama nu weer lekker uitgerust, heerlijk zo’n dagje toch?!

Wat een heerlijk relaxdagje meid! En uitslapen is ook erg fijn! Ik werd vanochtend wakker uit een soort coma (Max lag beneden, zie mijn topic in Mama’s hoekje) en dacht echt even: waar ben ik?? Ik was zoooo moe! Groot gelijk dat je lekker terug bent gegaan!

Enne…herkenbaar dat ze soms ‘stiekem’ dingen doen op het kdv die wij niet weten. Zo dronk Eef ALTIJD uit een beker op het kdv en hier dus NIET. Misschien gaat zij daar ook wel naar de WC, al denk ik van niet. Zal het nu ook eens vragen! Wel knap dat ze het dus wel kan, terwijl ze thuis alleen een scheet in de WC laat he? Heb ik net gelezen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow zo is het morgan met alles gegaan hoor. of het nou drinken uit een uit was of lopen alles eerst op het kdv en als het goed ging dan thuis doen

Groetjes,

Michèle

Ze wil jullie verrassen door ineens van alle ste kunnen Michele!

Fijn dat je lekker een dagje voor jezelf hebt gehad! Ik kijk er ook naar uit, dinsdag de eerste!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ liske dat zeggen wij ook wel eens ze wil eerst zeker weten dat ze het kan

Ha ha ha lekker van genieten meid.

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk dat je zo van je vrije dag genoten hebt.

Groetjes,
Sandra

18 februari heb ik weer vrij maar Mervin ook. Dan doen we de boodschappen voor zijn verjaardag even zonder ukkie in de buurt

Groetjes,

Michèle