Mamma KUS!

Vorige week bij Center Parcs.
Lekker saampjes op de bank televisie kijken.
Krijgt mamma een kusje van je? Tuurlijk !
Wat een liefie hè? Ons kleine, grote, stoere, lieve ventje!

Groetjes van een trotse mamma!

Gewijzigd door - Bieb op 17 Oct 2003 15:20:01

hoi Biep.
Wat een kereltje zeg!Kan me voorstellen dat je er gek mee bent.Niels vindt het af en toe ook heerlijk om nog even te knuffelen met zijn mama..Niels heeft trouwens ook precies dezelfde blouse als Stephan.Lekker stoer is ie he!
Groetjes Eljada

Ja, laatst bij de C&A gekocht!
Helaas is de foto een beetje onscherp geworden…maar ik kon het niet laten om hem te plaatsen!!

Groetjes, Bianca

Ohh lief hoor dat geknuffel, hoe oud is hij nu?
Demi kan ook zo lekekr op je schoot kruipen haha, tus (kus) zegt ze dan hahaha, of ff kroelen mama? hahaha
Heerlijk

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Nathalie!

Hij is nu 2 jaar en 4 maanden en echt een heerlijk joch! Heel stoer altijd met zijn auto’s (daar is hij helemaal wég van,
zie foto) een echte jongen dus!
Maar hij heeft, zonder al teveel op te willen scheppen (haha!), een heel lief karakter. Heel “zacht”.
Tuurlijk heeft hij ook zijn peuter-kuren hoor, zoals schoppen en slaan tijdens het aan en uitkleden (al lachend, erg hè! Herkenbaar?? Vast wel!) maar verder is het gewoon een ontzettende lieverd.
Dat wordt nog wat straks op de peuterspeelzaal, want hij moet echt nog wel ff een beetje leren om wat meer
van zich “af te bijten” haha!
Hij laat zich momenteel door zijn 1 jaar jongere buurmeisje ook nog op z’n kop zitten
Maar…dat komt vanzelf wel goed.
Liever een “zachtaardig” kind (wat klinkt dat vreselijk hè? haha!) dan een kind wat super-fanatiek is en er lekker op los mept/slaat/haren trekt/knijpt etc.

Groetjes, Bianca

Hé, ik zie net dat Stephan en Demi maar een paar weekjes in leeftijd verschillen! Leuk!

Gewijzigd door - Bieb op 18 Oct 2003 22:47:18

Hallo,

Zoals jullie net konden lezen zegt mijn mamma dat ik echt een lieverd ben, bla, bla bla…
Maarre…bij deze wil ik jullie even laten zien dat ik ook héél “cool” ben hoor!!!
Zeg nou zelf…

Groetjes (en een knuffel) van Stephan

oww wat een lekker ding!! geweldig dat zonnebrilletje, echte bink!

hele leuke fotos

enne je hebt helemaal gelijk hoor, je bent hartstikke stoer!!!

yvonne,melani en djanira

Hahaha leuk die stoere foto zeg

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi