Mamma, heb jij gedaan!


#1

Stond ik vanmorgen sprakeloos! Fabienne had haar schoentje gezet dus vanmorgen vroeg ik; wil je niet even in je schoentje kijken? Na wat buh en bah keek ze er in en zei; Mamma dat heb JIJ gedaan !!!

Vorig jaar hadden we dit ook … ze weet gewoon heel goed dat Pieten niet door de schoorsteen kunnen en alles hartstikke nep is Slimmert …

Moet ik haar maar vertellen dat de Sint/Piet gewoon verkleed zijn ???


#2

haha ja hier ook een hoor,
zwarte piet kan niet door de schootsteen, want waar moet hij dat uit komen?? haha idd hmm geen idee???

Ik heb haar niet verteld dat ze verkleed zijn vind juist die sinterklaas tijd zo leuk voor die kleintjes.
Ik heb er een verhaal van gemaakt dat de pieten sleutels hebben van alle huizen, en dus zo binnen komen, en toe zei mijn dochter owww zo!

Ik zou dus niet vertellen dat ze verkleed zijn, zal jammer zijn toch?

Liefs van Mij

Gewijzigd door - Nemo op 21 Nov 2012 11:07:18


#3

oja nog iets,
anders verteld ze het misschien,
tegen de kindjes uit haar klas dat sinterklaas en zwartepiet verkleed zijn.

Liefs van Mij

Gewijzigd door - Nemo op 21 Nov 2012 11:03:58


#4

Ja, dat is waar … heb nu maar gezegd dat mama inderdaad die snoepjes in haar schoen heeft gedaan en dat de cadeautjes van de Sint komen.
Vorig jaar riep ze ook dat ik de cadeautjes had gekocht !!! hahaha en nu vraagt ze af en toe tussen neus en lippen door of ik al iets gekocht heb voor haar …

Zaterdag gaan we dus gewoon naar de aankomst van Sinterklaas kijken!


#5

Oh jeetje, dat is best een moeilijke situatie! Eva gelooft echt heilig in de Sint! Gelukkig maar…ze vroeg wel hoe de Pieten hier binnen komen, aangezien we geen schoorsteen hebben en toen heb ik maar gezegd dat ze altijd wel binnen kunnen via bv het dak. Dat vond ze prima. Ik heb onze winterpeen gewoon weer bewaard, die gaat straks opnieuw de laarsjes in…misschien herkent ze die wel, maar dan zal ze er niks van zeggen. Ze vindt het zelf veel te spannend!

Ik denk dat je het zo goed hebt opgelost. Zonde om nu al de waarheid te vertellen! Maar misschien is Fabienne gewoon te nuchter om in dit soort dingen te geloven! Ik ben benieuwd hoe ze dan reageert op Sint. Eva zag bv wel dat de sint in Eindhoven anders was dan de TV-sint. Hopelijk laat Fabienne zich lekker meeslepen en genieten jullie toch van de echte Sint!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Ik zou haar nu nog niet vertellen dat Sint niet bestaat. Zou wel jammer zijn als ze al zo vroeg niet meer geloofd. Dus zou toch proberen er een verhaal van te maken, hoe lastig misschien ook. Maarre wel slim hoor dat ze hier nu al mee komt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers