Mamavancolin

ik was benieuwd hoe het nu met colin gaat. met slapen en eten enzo. onze knullen zijn meestal wel gelijk qua streken dus vroeg het me gewoon af. ik hoop stiekem dat het bij jou nu net als ons gaat en dat is echt super!!!. damian gaat rond half 8 lakker naar bedje. om half 11 krijgt hij in zijn slaap nog een fles en hij slaapt nu al 4 nachten heel de nacht door zonder wakker te worden (dus ook niet voor de speen). hij is dan wel om 5 uur half 6 wakker voor de fles maar ik ga er liever vroeg uit dan een gebroken nacht te hebben. hij slaap na zijn fles meestal nog tot een uurtje of half 8 soms half 9 dus kan mama ook nog even terug.

hoop dat het bij jou ook zo gaat nu

hee Mellanie,

Hier gaat het ook supergoed!! Ik heb hem toch een paar keer laten huilen en het heeft geholpen. Hij gaat nu om 19.30 naar bed en heeft al een paar nachten tot 7.30 doorgeslapen. De afgelopen 2 nachten was hij wel om 5 uur wakker maar heeft hij bij ons nog verder geslapen tot 8.00. Dus de avonden en nachten gaan inmiddels weer goed gelukkig! Fijn bij jou ook!

Hoe gaat het overdaag met slapen??

Groetjes

22-12-2009 colin geboren

gelukkig maar. overdag gaat het ook wel lekker. hij slaapt nu weer 2x per dag na 5 minuten gewandelt te hebben en dan leggen we hem over in bed en slaap hij de ene keer 1 uur en de andere keer 2 uur. hij komt ongeveer tussen 2 en 3 uur per dag aan slaap. de rust is alleen wel afgelopen nu hoor. hij loopt sinds vandaag hihi

nou zo zie je maar dat het toch altijd weer goedkomt.
Colin is wel heel snel moe overdag, maar in zijn bed is het vaak nog maar 45 minuten. In de wagen ook maar een half uurtje soms langer. 's morgens is hij na een uurtje vaak alweer zo moe dat hij begint te jengelen. Vanmorgen om 8.45 opgestaan en om 10.00 samen met hm gaan slapen tot 11.45. Dat is wel lekker…
O wat leuk dat hij loopt!! Dan heb je kans dat hij ook weer wat meer gaat slapen. Ik ben ook al van plan om Colin als hij loopt flink af te peigeren en de straat op en neer te jagen… geintje.

Geniet maar lekker van je nachtrust!

22-12-2009 colin geboren

het lijkt wel of hij het weet maar nadat ik dit getyped heb is het weer 2 nachten helemaal fout. rond half 3 is hij wakker en niet meer in slaap te krijgen behalve bij ons. heb hem maandag eerst een half uur laten huilen toen anderhalf uur op zijn kamer gezeten zonder iets te zeggen en zonder licht maar niets hielp. maja gaat ook wel weer over denk ik (misschien helpt deze post wel haha)

o dat is minder… Misschien komt er een tandje ofzo? Hier is er sinds 2 dagen vanaf 18.00 geen land met hem te bezeilen. Hij krijgt nu dus ook al om 18.45 de fles en dan het bed in. Hij lacht dan ook alsof hij blij is dat hij mag gaan slapen. Vannacht van 19.00 tot 8.00 geslapen. Ik heb hem andaag dus maar weer zo vroeg het bed in gedaan.
Hier zijn inmiddels wel 4 tandjes door of het nou daardoor kwam al die ellende een tijd geleden??

Hopelijk slaapt hij snel weel de hele nacht!!

22-12-2009 colin geboren

Hij heeft inderdaad ook wel last van diarree dus misschien toch een kies. (hij heeft al 8 tanden)

Ook nu is hij niet in slaap te krijgen. Mijn vriend is nu weer met hem wandelen omdat het in bed echt niet lukt. We hopen dus maar dat hij zo slaapt dan leggen we hem over flesje en hopelijk doorslapen.