Mamavan4kids


#1

Hoi,
Ben via google op de site gekomen. Sinds '91 ben ik gehuwd en samen hebben we vier kids : twee dochters en twee zonen (14 - 6 - 11 - 2)
Momenteel ben ik huismanager, eens ons jongste naar school gaat (januari 2011) zal ik weer uitzien voor een job.
Heb je nog vragen ? Schiet maar af !


#2

Welkom! Ik ben 33 jaar en de moeder van Erik. Hij is 2 jaar. Ik werk 3 dagen in de week buitenshuis. We wonen met ons drietjes in Drenthe.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#3

Welkom!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 1,5 jaar.
Momenteel ben ik fulltime student.
We wonen met z’n drieën in Rotterdam.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#4

Hi Ik ben Michèle, 30 jaar, mamma van Morgan van bijna 22 maanden en werk 40 uur als administratief medewerkster.

Groetjes,

Michèle


#5

Hoi en welkom hier!

Ik ben Marloes, 25 jaar en mama van Luka ( bijna 11 maanden). Met z’n drieen wonen we in Purmerend.
Ik werk 4 dagen in de week als verpleegkundige.

Veel plezier hier!


#6

Leuk iets meer te lezen van jullie
Oja, ik woon in Vlaanderen, België


#7

hoi mama van 4kids,
ik woon ook in Belgie!
Ik werk wel in Nederland, en mijn vriend is een Nederlander, maar ben zelf Belg.
Ben jij zelf ook Belgische of een “inwijkeling”?
Groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#8

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, 30 jaar en werk 3 dagen per week bij een IT detacheringbureau. Samen met mijn man en ons zoontje Tim van 2 jaar wonen we in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker


#9

@ Ineke : ben een belgische en mijn echtgenoot ook
Maar ik heb wel iets met Nederland, zo vind ik dit een fantastisch land om es op vakantie te gaan Vind de mensen daar een pak vriendelijker of hier (of beeld ik me dit in ? )


#10

hoi mamavan4kids,
ik had ook altijd wat met Nederland, vandaar mijn Nederlands vriend
ik vind de mensen veel opener, en daardoor eerlijker ook. Ik vond het in t begin wel wennen hoor, vooral op t werk, maar zou nu niet meer anders willen!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker