Mama's trots


#1

hallo ik ben Chayenne,

ik ben de trots van mijn papa en mama. wij hebben al veel mee gemaakt maar ondanks al die problemen blijf ik lachen. zo heb ik al 2 keer in het ziekenhuis gelegen. toen ik 9 weken was kreeg ik mijn 1ste epileptische aanval. dat was even schrikken. maar het werd helemaal heftig toen deze 3 maanden aan bleven houden en ik er 7 op een dag kreeg. mijn papa en mama gingen door een hel. nu heb ik een ontwikkelingsachterstand opgelopen door de aanvallen, en met behulp van fysio. hopen we alles weer een beetje op de rit te krijgen. maar als of de duivel er meer speelt de arts belde met de bloeduitslag en daaruit blijk ik waarschijnlijk een stofwisselingsziekte te hebben. welke weten ze nog niet. mijn mama maakte zich zorgen over dat ik geen oog contact maak. na allerlei onderzoeken is  daar uitgekomen dat ik nystagmus heb, ik zie waarschijnlijk heel erg slecht. maar goed ondanks al deze tegenslagen is mijn brede glimlach een groot lichtpunt in deze onzekere periode. daarom vinden mijn papa en mama deze foto heel bijzonder en willen ze die aan iedereen laten zien.