MAMAAAAAAAAAA er ligt

sneeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hahahhaa zo werden mijn kids wakker vanmorgen heerlijk

ze waren door het dolle heen,gaaf die blije gezichtjes,dylan hoorde steeds op journaal sneeuw er komt sneeuw maar hier heel het weekend niet hij baalde best wel en vanmorgen wowwwwwwww wat was hij blij en kaitlyn ook die wilde gelijk naar buiten sleeén,maar daar lag voor het mooie net te weinig voor.

hoop wel dat het verder gaat sneeuwen want de zon schijnt nu…

hoe is het bij jullie

Kaitlyn.beebiesite.nl

jaaaaa, zo werd Nils vanochtend ook wakker. Geweldig he. alleen wilde hij gelijk een sneeuwpop maken, daarvoor lag er hier ook echt te weinig en de zon schijnt nu hier ook volop dus 't zal zo wel allemaal weg zijn.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Evianne reageerde ook al zo lekker enthousiast vanmorgen. Ik had ook meteen zin in een sneeuwpop, maar mijn meisje heeft koorts dus blijven we toch maar binnen vandaag.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi Allemaal.,

Lekker hé als de kids zo enthoussiast reageren op de sneeuw. Daan is vanochtend naar buiten gegaan en ik had toevallig een digi camara in de buurt en heb een boel foto´s gemaakt. Heerlijk rode wangetjes van de kou. Hij leek wel een sneeuwmanneke.

Moet de foto´s nog verwerken dan zet ik ze op het forum.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hier is er ook gesleed, zo’n opblaasbare slee. Gioia lag daar echt op haar gemak in, zo van: beste leunstoel, kan het niet wat harder?
heb ook foto’s, moet ze nog van de kamera vissen, zal ik er een neer zetten. echt relaxed.

mo

Ook wij zijn vanmorgen lekker buiten wezen wandelen. Lisa vond de sneeuw geweldig.

Eendjes voeren hoort er dan ook bij.

En onze eigen sneeuwpop; Lisa de verschrikkelijke (lieve) sneeuwvrouw.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ik maak ook meestal onze stoep vrij van sneeuw. Maar dat had vanmorgen de zon al voor me gedaan dus had ik vandaag geluk.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 24 Jan 2005 21:19:42

leuke foto’ssssss

Kaitlyn.beebiesite.nl

Hoi,

Leuke foto´s zeg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heeee, wat een gezellige, oerhollandse foto’s zeg!

Groetjes, mamma van Stephan