Mamaaaaaaaaa ik heb een tand erbij

hihihihih kaitlyn in de bocht mama ik heb en tand erbij

huh tand erbij

ja kijk hier achterin

en idd kaitlyn heeft linksboven een nieuwe kies,zeg mooi zal niet lang meer duren voor de je wiebel tandjes krijgt

nou dat is dus wat ze abosoluut niet wilt,dat vind ze eng zegt ze,er zijn al een aantal in de klas die aan het wisselen zijn dus ze ziet dan die tand eruit en dat vind ze dus eng.

hoop wel dat ze hem niet inslikt hoor net als dylan de 1e tandje
maarja zo ver is het nog niet ze zitten nog vast

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hihi ja grappig, n tand erbij!

Dem kan niet wachten totdat er een tand uit gaat, maar er zit nog geen beweging in!!
En ze is al bijna 6!!

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

wat leuk zeg, die van mij heeft net 1 tandje, dus dat is nu ook geen tandloos monstertje meer
ben benieuwd hoe hij eruit zal gaan zien met allemaal tandjes.

Maar dat wisselen vond ik altijd zo leuk! want voor een tandje kreeg ik 1 gulden en voor een kies 2,50.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ik vond wisselen ook doodeng. Vooral als de tand nog aan 1 dradje hing…brrrrrrrrrrrrrr kan er nog wel kippevel van krijgen.

Wij hebben nog een dametje in huis die eruit ziet als iemand die zijn kunstgebit niet in heeft

Tessie

Hahhaa, leuke opmerking!
Ja, daar heb ik wel mee te maken ja! De ene trekt ze eruit, en de ander krijgt er ineens weer 1 bij!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

he wat goed kaitlyn weer een tand er bij .succes met wizzelen

groetjes marielle mama van
10-10-01

oooh vreselijk, tanden die los zitten… brrrrr, kan er ook niet tegen. In de klas staan ze ook allemaal voor me neus: kijk juf mijn tand zit los. MOet ik natuurlijk wel enthousiast reageren, maar ondertussen krijg ik de bibbers!!

[/url]

hallo ik ben esther wibier,
ik heb een zoontje van 4 jaar die word 26 mei 5.
hij heeft nu twee tandjes los zitten!!
onder in is dat niet een beetje vroeg of is dat normaal ?
wat ons ook op viel is dat zijn tandjes in 1 keer wat verder uit elkaar staan heeft dit met wisselen temaken?
groetjes esther

e wibier

nee hoor kan best met 4 jaar al wisselen,bij me dochter in de klas zijn er al heel veel die de tanden aan het wisselen zijn die zijn 4 of net 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hallo iedereen,
bedankt bianca dat je hebt gereageert op mijn vraag .
groetjes esther wibier

e wibier

graag gedaan hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ooh, de ene begon hier vroeg, en de ander laat!!! Het is hier volop in gang, dat wisselen!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin