Hey dat is nog eens een snelle reactie!
Blij dat ik nog een ‘wereldje’ voor je heb kunnen openen ![]()
Super fijn dat je vriend voorlopig thuis is! Hoewel de vooruitzichten van een zware operatie en dan nog revalidatie zeker niet prettig zijn… Goed te lezen dat je optimistisch bent, inderdaad iedere stap is er 1!
Het lijkt me dat jullie wereldje wel 180 graden gedraaid is, super knap van je dochter dat zij zich hier zo snel aan aangepast heeft, logisch idd dat ze het niet altijd leuk vind dat papa niet met haar komt spelen, dat gevoel zal papa andersom ook wel hebben! Hopelijk komt dat in de toekomst wel weer goed!
Hebben ze iets durven zeggen over zijn vooruitzichten? Zal hij blijvende beperkingen overhouden of bestaat de kans dat alles na de operatie en revalidatie weer helemaal goed komt?
Dapper hoor hoe jullie je hier doorslaan, zeker voor jou want ineens komt de zorg voor hem en jullie dochter voor een groot deel op jou aan, behoorlijk pittig lijkt me! Zo te lezen heeft je partner echt veel geluk gehad (hoewel ik nu ook weer twijfel of je weken slapend gehouden, zware operatie en lange revalidatie geluk kunt noemen, maar je begrijpt wel wat ik bedoel!) Hopelijk bezit hij een grote dosis doorzettingsvermogen! En jij ook… ![]()
Je dochter gaat al richting de twee, nog anderhalve maand… Ik vond het rond de leeftijd van je dochter ineens heel snel gaan met praten, motoriek, dingen snappen!! Echt wel bijzonder. Kan ze al NEE!!! zeggen ? (mama even voorbereiden op de peuterpuberteit…!)
Fijn om weer even een update van je te lezen!
Groetjes Carolien.